ورزش در خانه(عضلات شکم)

ورزش در خانه(عضلات شکم)

نسخه ۱.۰
+۵۰
نصب فعال
تناسب اندام
دسته
۲۱
مگابایت
حجم

با ورزش کردن در خانه به جنگ با بیماری ها بروید و سیستم ایمنی بدنتون رو تقویت کنید و همچنین شکمی خوش فرم و ورزشی داشته باشید 

تمرین‌هایی برای عضلات شکم –چربی‌های شکم‌تان را بدون هیچ تجهیزاتی بسوزانید


آب‌کردن چربی‌های شکم برای شما دشوار است؟

برای آب‌کردن چربی‌های اضافی در اطراف کمرتان، تمرین‌های موثر و مرتبط با عضلات شکم را انجام دهید


با انجام تمرین‌های کرانچ مقدماتی، نمی‌توانید شکم خود را آب کنید. عضلات شکم یکی از سخت‌ترین قسمت‌های بدن در تمرینات است.  شما برای تقویت عضلات شکم و آب‌کردن چربی‌های اضافی آن، به تمرین‌های عضلانی حرفه‌ای و علمی نیاز دارید.

ما یک برنامه‌ی تمرینی منظم و 30 روزه را برای شما آماده کرده‌ایم. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند تا کالری بسوزانید، عضلات ناحیه‌ی شکم خود را تقویت کنید و چربی‌های اطراف شکم و کمر خود را آب کنید.


بعد از ۳۰ روز، متوجه تغییر شکل شکم‌تان خواهید شد.بدنی جذاب و خوش‌فرم خواهید داشت و اعتماد به نفس‌تان نیز بیشتر خواهد شد.

با استفاده از تصاویر  می‌توانید مطمئن شوید که برای دستیابی به نتایج بهینه، آیا از فرم مناسب برای هر تمرین استفاده می‌کنید یا خیر. شما برای انجام این تمرین‌ها به هیچ تجهیزاتی نیاز ندارید، بنابراین می‌توانید به راحتی تمرینات خود را در خانه و یا در هر مکان و زمان دلخواه‌تان شروع کنید.



ویژگی‌های کلیدی

  • تمرینات مختلف برای هر روز



  • شدت تمرینات به‌تدریج افزایش می‌یابد

  • برای انجام این تمرینات هیچ تجهیزاتی لازم نیست، و تمرین‌ها با وزن بدن شما انجام می‌شود



  • راهنمای تصویری  برای تمرین‌ها وجود دارد



  • تمرین‌ها  برای همه‌ی افراد چه مبتدی‌ و چه حرفه‌ای مناسب است




تمرین در خانه


روزانه در منزل چند دقیقه وقت بگذارید تا با تمرین‌های ما شکمی صاف و خوش‌فرم داشته باشید. برای انجام تمرین‌ها به هیچ تجهیزات دیگری نیازی نیست و فقط باید از وزن بدن خود برای انجام آنها استفاده کنید.



برنامه‌ی تناسب اندام برای بانوان

با تمریناتی که مختص بانوان است، تناسب اندام خود را حفظ کرده و چربی‌های اضافی شکم‌تان را از بین ببرید. این برنامه‌ی تناسب اندام برای بانوان، دارای تمرین‌هایی حرفه‌ای برای آب‌کردن چربی‌های شکمی  است. تمام این موارد تمرینی، در هر زمان و مکانی قابل انجام است.



سوزاندن چربی‌های شکم


این برنامه‌ی تناسب اندام بانوان، دارای تمرینات چربی سوزی شکم، تمرینات بانوان، نرمش‌هایی برای بانوان، تمرینات اصلی مربوط به تقویت عضلات ناحیه‌ی کمر و شکم است.



تمرینات چربی‌سوزی شکمی و تمرینات سلامتی


بهترین تمرینات چربی‌سوزی و تمرین‌های سلامتی برای خوش‌فُرم‌تر شدن بدن. با این تمرینات چربی‌سوزی کالری بسوزانید و با اضافه نمودن تمرینات سلامتی به این تمرینات بهترین نتیجه را بگیرید.




منبع : www.acefitness.org 





























logo-enamad logo-samandehi