پکیج کامل کنترل کالری و وزن

پکیج کامل کنترل کالری و وزن

نسخه ۱
۱
هزار
نصب فعال
تناسب اندام
دسته
۷
مگابایت
حجم


/>مشکل ناخوانا بودن متن در برخی مدل ها رفع شد لطفا نسخه جدید را دریافت نمایید


این برنامه برای کسانی که به سلامت و وزن خود اهمیت قائل نمیشوند توصیه نمیشود
شما با خرید این برنامه صاحب یک برنامه بسیار کاربردی خواهید شد(متن توضیحات را قبل از خرید حتما مطالعه نمایید)
شما با این برنامه میتوانید کالری ورودی و خروجی بدنتونو تنظیم کنید و با پیشنهادهای تغذیه ای ، ورزشی ، اسلامی ، تناسب اندام و ... به وزن ایده آل و تناسب دلخواه برسید و بمانید
برنامه دارای پشتیبانی کامل میباشد در صورت هرگونه مشکل قبل از امتیاز و نظر دادن با rasafarzad@gmail.com تماس حاصل نمایید.
چرا پکیج؟؟
چون دارای 9 قسمت مجزاس که هر قسمت به اندازه ی یک برنامه مفید است که این قسمت ها شامل:

شاخص های بدن من:
این قسمت شاخص های بدن شما را محاسبه کرده و اعلام میکند که شامل 12 شاخصه است:
1)وزن نرمال برای شما
2)فاصله با وزن نرمال
3)میزان کالری مورد نیاز برای وزن فعلی
4)میزان کربوهیدرات مورد نیاز برای وزن فعلی
5)نوع استخوان بندی شما
و....
شاخص های تناسب اندام من:
این قسمت شاخص های تناسب اندام شما را محاسبه کرده و اعلام میکند که شامل 8 شاخصه است:
1)دور باسن مناسب برای شما
2)دور کمر مناسب برای شما
3)دور پا مناسب برای شما
و....
ثبت کالری مصرفی شما
این قسمت کالری مصرفی شما در طول روز را ثبت میکند و در پایان روز اطلاعات کامل در مورد وضعیت شما را گزارش میدهد
ثبت کالری بسیار آسان است و فقط کافیست شما نوع ماده غذایی را بنویسید با مقدار مصرفی و بقیه کار را به برنامه بسپارید
در این قسمت میتوانید برای وعده های غذایی خود برنامه بریزید مثلا نهار شما لوبیا پلو است میتوانید از این قسمت محاسبه کنید که چقدر مجازید از این غذا میل نمایید
میخوام وزنمو تغییر بدم
در این قسمت که یکی از مهم ترین قسمتهای برنامه هست شما میگویید میخواهید وزن خود را کم یا زیاد کنید و برنامه هم کالری روزانه مصرفی شما را برای تغییر وزن دلخواهتان محاسبه و در اختیار شما قرار میدهد
اما چطور در روز به اندازه کالری اعلام شده توسط برنامه غذا میل کنید؟
برای حل این مشکل برنامه به شما وعده های پیشنهادی ارائه میکند بطور مثال:
صبحانه با 100 کاری
صبحانه با 150 کاری
صبحانه با 200 کاری
صبحانه با 300 کاری
و....
نهار و شام با 150 کالری
نهار و شام با 300 کالری
نهار و شام با 350 کالری
نهار و شام با 400 کالری
.
.
نهار و شام با 1400 کالری
و...
میان وعده های دارای کالری مشخص
در ضمن در قسمت ثبت کالری روزانه نیز میتوانید کالری غذاهایتان را محاسبه نمایید قبل از مصرف
مقالات و رژیم ها
در این قسمت مقالات و رژیم های کوتاه مدت و استاندارد برای شما قرار گرفته است:
رژیم لاغری سریع همراه با پاک سازی در 20 روز
رژیم لاغری چینی
با اين رژيم 15 روزه 10 كيلو كم ميكنيد و تا يك سال ثابت ميمانيد
یک رژیم 3 روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن
رژیم غذایی کانادایی ( رژیم غذایی 15 روزه )
رژیم غذایی تخم مرغ
10 رژیم لاغری
25 تکنیک ساده برای لاغری سریع
رژیم غذایی سه ساعته
رژیم غذایی Weight Watchers
رژیم غذایی انقلاب گلوکز
رژیم غذایی چربی سوزی (Fat-Flush)
رژیم غذایی خوردن به تناسب گروه خون
رژیم غذایی دکتر اورنیش (Ornish)
رژیم غذایی دکتر هی (Hay)
رژیم لاغری دکتر اتکینز
رژیم غذایی کمبریج
کاهش وزن با مواد غذایی دارای کالری صفر
شکم آب کن
یکی از چیزهایی که خیلی رو ما تاثیر منفی داره داشتن شکم بزرگ و پهلوهای افتاده است اما چاره چیه؟
در این قسمت برای شما 34 نوع حرکت مخصوص آب کردن پهلو و شکم آماده شده که بصورت تصویری حرکات را نشان میدهد و به صورت کاملا سریع و راحت با لمس میتوان مرور کرد و آنهارا مشاهده نمود
ورش از نگاه اسلام
شامل حدیثهای متنوع و گرانبها از ائمه اطهار در مورد ورزش
آداب غذا از نگاه اسلام
در این قسمت شما با کار های مستحبی در زمان میل کردن غذا آشنا میشوید که به طور واضح اثرات آنها را در خود مشاهده خواهید کرد
امید = زندگی
این قسمت یک نوع تقویت روحی برای شماست که با لمس روی آن جملات امید بخشی دریافت خواهید کرد که مطمئنا باعث دلگرمی شما و تقویت عزم شما برای رسیدن به هدفهایتان (در اینجا منحصرا تناسب اندام و وزن) برسید
منابع
seemorgh.com سیمرغ
http://www.myfitroad.com
http://www.foodregime.com
http://www.bartarinha.ir
http://salamat.ir/مجله زندگی ایده آل
http://sport-ab.blogfa.com
http://www.beytoote.comبیتوته
webmd.com

logo-enamad logo-samandehi