سلام چرا هر چی میخوام آدرس رو وارد کنم مبدا و مقصد ؟ همش میگه خارج از محدوده ، من که بیرو از شهر نیستم تو پانصد دستگاهم وسط شهر 😒 لطفا مشکلشو برطرف کنین
الیشا
2020/10/13
قیمت های مناسب. ماشین های عالی. راننده های درجه یک. ممنونیم از تی کب
OMID_DEZ
2020/09/23
دزفول واقعا به یه برنامه اینطوری احتیاج داشت مخصوصا چون تحت نظارت سازمانه تاکسیرانیه