Taraabarnet | Truck Drivers

Taraabarnet | Truck Drivers

Version 5.12.1-b
Install1.4 M
CategoryMaps & Navigation
Size15 MB
Last Update2026 June 6
Taraabarnet | Truck Drivers

Taraabarnet | Truck Drivers

TaraabarNet
Version 5.12.1-b
Install1.4 M
CategoryMaps & Navigation
Size15 MB
Last Update2026 June 6
View the antivirus scan results

Images

Introduction

More Info

 The First Trucker-Centric Marketplace to Find and Book Loads

 The Taraabarnet app revolutionizes trucking for drivers. Access more loads than anywhere else. See a list of loads based on your location and cargo types. Tap on the load to view its details and price then book it right from your phone 24/7. keep your lorries moving by minimizing empty miles. Book the loads you can pick up near the delivery location.

  • Easily find loads
  • Quickly book your loads
  • Smart search for surrounding loads and selected routes
  • Smart Load Recommendations
  • Return load booking
  • Accessible Load Details
  • No wait time and no lost load opportunities
  • Directly contact the shippers

 From pick up to payday, We’re always available and ready to help with any issues or questions.

Contact us:

  • +9821- 91071071
  • info@taraabar.net


User Reviews - 48,483 Rates
4.7 from 5
5
4
3
2
1
پریا مهاجم
پریا مهاجم
2026/06/10
واقعا مذخرفه، هروقت بخوای بار بگیری تماس که میگیری طرف جواب نده از شما امتیاز کم میکنه، طرف بار رو رد کرده باشه امتیاز از شما کم میکنه، به توافق نرسید امتیاز از شما کم میکنه، تازشم 80 درصد کسایی که بار گذاشتن نه وزن تعیین کردن نه کرایه، بیشترشون توافقی زدن، همین باعث میشه بخوای تماس بگیری و به توافق برسی ولی اگه نرسیدید باز امتیاز کم میکنن … امتیازم که کم میشه نیمساعت دیرتر بارها براتون نمایش داده میشه …. خیلی مزخرفه
اااابببیییییس
اااابببیییییس
2026/06/09
ترابرنت رانندگان نیس ترابرنت باربری بیشتر بهش میاد نه تعرفه داخل این برنامه هست نه کرایه دروست کاش مثل برنامه اسنپ بود مبدا مقصد مشخص میکردی نوع بار وزن بار میکردی طبق اون خودش کرایه رو حساب میکرد نه هر کی هرچقدر دوست داشت نرخ بده
عسل
عسل
2026/06/13
اصن جالب نی زنگ میزنی برا بار امتیاز کم میکنه میزنی هنوز معلوم نیست امتیاز کم میکنه بارنبری امتیاز کم میکنه اخه این چه وضعشه امنیازم ک کم بشه بارهارو نشون نمیده یامیزنه قفل خاهشا رسیدگی بشه بااین خرج ومخارج گرون این کرایه هاچیه توروخدا مگه شماها زندگی ندارید ودستون توخرج نیست چرا بفکره راننده هانیستیدمجبوریم24ساعتی بیخابی بکشیم توجاده بخاطر دوزار خداروخوش نمیاد این کم کردن امتیاز بردارید کرایه هارم نرخ باربری بزنید شما ک کمسیونتون روبرمیدارید