بررسی اپلیکیشن قیاس شاپ؛ راهی ساده برای صدور فاکتور خرید و فروش
قیاس شاپ یک نرمافزار حسابداری برای کسب و کارهاست؛ محصولی که اصناف مختلف با آن میتوانند هم حساب دخل و خرجشان را داشته باشند و هم برای مشتری فاکتور معتبر صادر کنند.
ابرآ، نرمافزاری برای صدور فاکتور و مدیریت فروشگاه
ابرآ نرمافزاریه که بدون نیاز به دونستن مباحث تخصصی حسابداری، به شما امکان میده تا تامینکنندگان، مشتریان و کالاهاتون رو تعریف و گروهبندی کنید و پیشفاکتور و فاکتورهای خریدوفروشتون رو صادر کنید. علاوهبر اون میتونید هر مدل گزارشی که دوست دارید تو بازههای زمانی دلخواهتون دریافت کنید.
مزایای ابرآ:
ساده و بدون نیاز به دانش تخصصی
پشتیبانی از انواع روشهای دریافت و پرداخت وجه (نقدی، چک، اعتبار و...)
ارائهی گزارشهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در بازههای زمانی دلخواه
مناسب برای اصناف گوناگون
ویژگیهای کلیدی نرمافزار اندروید ابرآ:
تعریف تامینکنندگان و مشتریان
تعریف و گروهبندی کالاها
تعریف بارکد برای کالاها
جستوجوی کالا براساس کد، نام یا بارکد کالاها
استفاده از دوربین تلفن همراه برای خواندن بارکد کالاها
تاثیر دادن مالیات، عوارض و ارزش افزوده در فاکتورها
چاپ فاکتور از طریق فیش پرینتر
بکآپگیری از دادهها
امکان صدور فاکتور با انواع واحدهای پولی
ارائهی گزارش با فرمت اکسل و پیدیاف
ارسال تیکت به واحد پشتیبانی
به اشتراکگذاری فاکتور با ایمیل یا شبکههای اجتماعی
قیاس شاپ یک نرمافزار حسابداری برای کسب و کارهاست؛ محصولی که اصناف مختلف با آن میتوانند هم حساب دخل و خرجشان را داشته باشند و هم برای مشتری فاکتور معتبر صادر کنند.
ا پیشرفت روزافزون تکنولوژی، کمتر پیش می آید این روزها کاری به روش سنتی و غیر بهینه انجام شود. فرض کنید برای خرید به فروشگاه کوچکی رفته اید کالایی را خریداری کرده اید و از فروشنده درخواست فاکتور میکنید تا از آن به عنوان سند در حساب های ماهانه خود استفاده کنید. یا برعکس، مشتری به مغازه شما امده و پس از خرید کالا از شما درخواست فاکتور میکند.