نصب | +۱۰ هزار |
از ۸۴ رأی | ۱.۹ |
دستهبندی | خرید |
حجم | ۲۰ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ |
نصب | +۱۰ هزار |
از ۸۴ رأی | ۱.۹ |
دستهبندی | خرید |
حجم | ۲۰ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ |
بایا شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات در سراسر کشور میباشد. بایا در لغت به معنی ضروری؛ واجب؛ لازم؛ بایسته میباشد. بایا فضایی برای خرید و فروش و همچنین تعامل تامینکنندگان و مصرفکنندگان فراهم آورده و هدف آن، ایجاد محیطی مناسب برای دسترسی مصرف کنندگان به کالا و خدمات با کیفت با قیمت مناسب و به موقع؛ و برای تامینکنندگان کالا و خدمات توسعه بازار، تجاریسازی ایدهها، توسعه بازارهای محلی، صادرات کالا و خدمات به خارج از کشور با استفاده از ابزار نوین می باشد.
بایا زیرساخت لازم را برای تامین کنندگان به منظور مبادله کالا و خدمات بین کسب و کارها (B2B) و فروش کالا و خدمات به مشتریان نهایی (B2C) را فراهم آورده است. برای این مهم طیف وسیعی از تامین کنندگان علاوه بر دسترسی به خریداران در بایا، نیازهای خود را از سایر تامینکنندگان تامین میکنند. مطالعات بایا از سال 1395 در شرکت دانش پارسیان آغاز شد و در سال 1399 آمادهسازی زیرساختها و سامانههای نرمافزاری به پایان رسید و مذاکرات برای عقد قرارداد اطلاعرسانی و تبلیغات آغاز شد و در پایان شهریور ماه سال 99 شرکت موفق شد بزرگترین کمپین تبلیغاتی کشور را برای امر مهم اطلاعرسانی و تبلیغات منعقد و اجرایی نماید.