اگه هنوزم آمار حساب کتابتو با نصاب و کارگر تو دفتر مینویسی !!!
پیمانکارت مشکل تو را حل کرده
- اگه
یک نفر از برنامه استفاده کنه میتونه هزینه هاشو مدیریت کنه
- اگه
نصاب باشه و یک یا چند تا نیروی کار داشته باشه میتونه دستمزد، حضور و غیاب و
هزینه هاشون را مدیریت کنه
- اگه
پیمانکار باشه و تعداد نیروهاش زیاد باشه میتونه به یک یا چند تا از نیروهاش یک یا
چند وظیفه بده و پروژه را مدیریت کنه به طور مثال (تنخواه داری، حضور و غیاب، کدیر
بخش یا سرپرست، کنترل صورت وضعیت و ...)
- اگه
شرکت داره میتونه هم نیروهای شرکتشو و هم نیروهایی که سر پروژه هستند را مدیریت کنه و به لحظه آمار هزینه هاشو داشته
باشه
- اگه
میخواد یه بخشی از کار را به یه پیمانکار دیگه واگذار کنه، این امکان را داره که
پیمانکار جزء را به پروژه اضافه کنه و یک یا چند آیتم از کار را به او واگذار کنه
و براش ساختار شکست بسازه و صورت وضعیت
بزنه
- این
سامانه در عین سادگی که یه گچ کار بتونه ازش استفاده کنه میشه انقدر بهش امکانات
اضافه کرد که شرکت های متوسط حتی بزرگ هم بتوانند ازش استفاده کنند
- امکانات
سامانه پیمانکارت بسته به نیاز افراد اضافه میشه و رابط کاربریش بسیار ساده
میباشد.