پیمانکارت
هنوز حساب و کتاب پروژههات رو با قلم و کاغذ یا دفتر مینویسی؟ وقتشه که به روشهای جدید روی بیاری!
پیمانکارت اومده تا همه مشکلات مدیریت پروژههای ساختمانی، هزینهها و نیروی کار رو حل کنه!
چرا پیمانکارت؟
- اگر یک نفر از این برنامه استفاده کنه، میتونه هزینههای شخصی و پروژههاش رو به سادگی مدیریت کنه.
- اگه نصاب باشی و چند تا نیروی کار داشته باشی، میتونی حضور و غیاب، دستمزد و هزینههای کارگرا رو به راحتی کنترل کنی.
- اگه پیمانکار باشی و تعداد نیروهات زیاد باشه، میتونی وظایف مختلفی مثل تنخواهداری، حضور و غیاب، سرپرستی و کنترل صورت وضعیت رو به نیروهای خودت اختصاص بدی و به شکل کاملاً مؤثر پروژههات رو مدیریت کنی.
- اگه صاحب شرکت باشی، امکان مدیریت هم نیروهای شرکت و هم نیروهایی که در محل پروژه مشغول به کار هستن رو داری و در هر لحظه میتونی آمار دقیق هزینهها رو به دست بیاری.
- حتی اگه بخشی از کار رو میخوای به پیمانکار دیگهای واگذار کنی، میتونی به راحتی پیمانکار جزء رو به پروژه اضافه کنی و بخشهای مختلف کار رو بهش بسپاری. همچنین میتونی ساختار شکست بزنی و صورت وضعیت تنظیم کنی.
پیمانکارت به قدری ساده و کاربرپسنده که حتی یک گچکار میتونه ازش استفاده کنه، اما در عین حال امکانات پیشرفتهای داره که شرکتهای متوسط و بزرگ هم بتونن ازش بهره ببرن.
امکانات برجسته:
- مدیریت کامل هزینهها و نیروهای کار
- تخصیص وظایف به نیروها و پیمانکاران جزء
- ساختار شکست پروژه و کنترل صورت وضعیتها
- مناسب برای افراد و شرکتهای مختلف، از پیمانکاران کوچک تا شرکتهای بزرگ
- رابط کاربری ساده و قابل فهم برای همه
پیمانکارت نه تنها به شما اجازه میده آیتمهای کاری تعریف کنید و برای هر کدام جدول زمانبندی ایجاد کنید، بلکه میتونید برای هر آیتم ساختار شکست (WBS) بسازید. این ویژگی به شما کمک میکنه تا پروژهها رو به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید و بهتر برنامهریزی و مدیریت کنید.