
| نصب | +۲۰ هزار |
| از ۱۶۵ رأی | ۴.۷ |
| دستهبندی | ابزارها |
| حجم | ۷ مگابایت |
| آخرین بروزرسانی | ۱ آبان ۱۴۰۴ |

| نصب | +۲۰ هزار |
| از ۱۶۵ رأی | ۴.۷ |
| دستهبندی | ابزارها |
| حجم | ۷ مگابایت |
| آخرین بروزرسانی | ۱ آبان ۱۴۰۴ |





وظایف خود را ثبت، ویرایش و مدیریت کنید.
ادغام برنامه با حساب کاربری Gmail و تقویم گوگل که به شما در مدیریت هر چه بهتر وظایفتان کمک شایانی میکند.
لیست وظایف خود را به ترتیب اهمیت آنها در برنامه وارد کنید و جزئیات موردنظر خود را به آنها اضافه کنید. میتوانید وظایف خود را به زیرمجموعهای از وظایف تقسیم کنید تا مدیریت بهتری بر بخشهای مختلف آن داشته باشید.
تنظیم یادآور و اعلان برای یادآوری زمان وظایف












