تپسی - درخواست آنلاین خودرو و پیک

تپسی - درخواست آنلاین خودرو و پیک

نسخهٔ ۴.۱۱.۸
نصب +۱ هزار
دسته‌بندی رفت و آمد
حجم ۳۳ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۷ خرداد ۱۴۰۱
تپسی - درخواست آنلاین خودرو و پیک

تپسی - درخواست آنلاین خودرو و پیک

تپسی
نسخهٔ ۴.۱۱.۸
نصب +۱ هزار
دسته‌بندی رفت و آمد
حجم ۳۳ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۷ خرداد ۱۴۰۱
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

درخواست سرویس‌های حمل‌ونقل آنلاین با تپسی 🚗

تپسی امکان درخواست حمل‌ونقل آنلاین را برایتان فراهم کرده و در کوتاه‌ترین زمان شما یا بسته‌هایتان را ایمن، راحت و به‌صرفه به مقصد می‌رساند. اگر ابزارهای هوشمند مثل موبایل و تبلت، همیشه در اختیارتان نیست، تپسی امکان درخواست تلفنی سرویس‌هایش را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با شماره‌گیری ۱۶۳۰می‌توانید مبدا و مقصدتان را اعلام و سرویس مورد نظرتان را تلفنی درخواست کنید.

 

چرا تپسی بگیرم؟

۱.تنوع سرویس‌ها

تپسی سرویس‌های متنوعی دارد که به شما امکان انتخاب بهترین گزینه، متناسب با شرایط‌ خودتان را می‌دهد.

🚗  سرویس کلاسیک: با سرویس کلاسیک تپسی، می‌توانید یک خودروی اختصاصی برای رسیدن به مقصدتان داشته باشید. تپسی کلاسیک، راهی سریع و آسان برای رسیدن به مقصدتان در هر ساعتی از روز است. در این سرویس، شما امکان تعیین دو یا چند مقصد و همچنین توقف در مسیر را دارید.

🚕 سرویس تاکسی: در سرویس تاکسی تپسی، تاکسی‌های زرد یا سبز شما را به مقصدتان می‌رسانند. این سرویس در حال حاضر در تهران فعال است و چنانچه به دلایلی مانند ورود به محدوده طرح ترافیک، ترجیح بدهید از تاکسی برای رفت‌وآمدتان استفاده کنید، گزینه مناسبی خواهد بود.

🚙  سرویس پلاس: در سرویس پلاس تپسی، خودرویی با مدل بالاتر و عمر کمتر، به دنبال شما خواهد آمد. همچنین، سفیران این سرویس، سفیرانی‌اند که بالاترین امتیاز را از مسافران دریافت کرده‌اند. در این سرویس که در حال حاضر در تهران فعال است، امکان تعیین چند مقصد یا توقف در حین سفر، وجود دارد.

👥  سرویس لاین: تپسی لاین سرویسی است که امکان سفر اشتراکی را برایتان فراهم می‌کند. در این سرویس شما با مسافر دیگری که هم‌مسیرتان است، هم‌سفر خواهید بود و هزینه سفرتان تقسیم می‌شود. این سرویس در حال حاضر به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا از دسترس خارج شده اما بعد از عبور از این شرایط و بازگشت سلامتی به جامعه‌ می‌توانید از سرویس لاین استفاده کنید.

🛵  سرویس‌‌ موتوپیک: با استفاده از سرویس موتوپیک، می‌توانید بسته‌ها و مرسولاتتان را با موتور به مقصد ارسال کنید. این سرویس مناسب زمانی است که می‌خواهید مرسوله سریع‌تر به مقصد برسد. در این سرویس، شما می‌توانید مسیر رسیدن مرسوله‌تان به مقصد را به صورت لحظه‌ای روی نقشه دنبال کنید.

📦  سرویس اتوپیک: اتوپیک سرویسی برای ارسال بسته‌های شما با خودرو است. این سرویس، برای زمانی مناسب است که بسته‌های شما، با موتور قابل ارسال نیستند و یا در حین جابجایی، نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

🚌   سرویس هم‌خط: سرویس هم‌خط تپسی شما را با مینی‌بوس‌ به مقصد می‌رساند. با استفاده از سرویس هم‌خط بعد از انتخاب مسیر سفر، بلیت‌تان را خریداری کنید و سریع‌تر و راحت‌تر به مقصد برسید. این سرویس بسیار ارزان‌تر از دیگر سرویس‌های تپسی است و شما را سریع‌تر و راحت‌تر از حمل‌ونقل عمومی به مقصدتان می‌رساند. شما می‌توانید از قبل بلیت هم‌خط را رزرو کنید و با رعایت فاصله اجتماعی به مقصد برسید. این سرویس فعلا فقط در تهران فعال است.

🛒  سرویس همیار: سرویس همیار تپسی، به جای شما خرید می‌کند. کافیست فروشگاه مورد نظر خود را به عنوان مبدا مشخص کرده و لیست خریدتان را داخل اپ وارد کنید. این خرید‌ها می‌تواند از سوپرمارکت یا داروخانه مورد نظر شما باشند. سرویس همیار، در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا و برای کمک به کاهش رفت و آمدهای غیرضروری راه‌اندازی شد. اما این سرویس پس از پایان پاندمی کرونا هم می‌تواند سرویسی کاربردی برای تامین اقلام مصرفی شما باشد.

📞   سرویس تپسی تلفنی: سرویس تپسی تلفنی یا ۱۶۳۰، این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن، درخواست خودرو بدهید. این سرویس مناسب زمانی است که به هر دلیلی دسترسی به اینترنت یا اپلیکیشن ندارید. همچنین سرویس تلفنی تپسی، راه حلی مناسب برای سالمندانی است که کار کردن با اپلیکیشن‌های موبایلی برایشان راحت نیست. 

۲ .تخمین زمان پایان سفر ⏱️

تپسی زمان حدودی رسیدن به مقصد را تخمین می‌زند و کمک می‌کند برای ترددهایتان راحت‌تر برنامه‌ریزی کنید.  

۳ .بسته امنیت سفر 🛡️

یکی از نقاط تمایز تپسی، امکانات ویژه امنیت سفر است. بسته امنیت سفر تپسی چند امکان متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین امکان «سفرم را به اشتراک بگذار» است که با استفاده از آن، شما می‌توانید در طول سفر، اطلاعات راننده، مسیر و موقعیت لحظه‌ای‌تان را با فردی که دوست دارید به اشتراک بذارید. امکان دیگر «در شرایط خطرناکی هستید؟» است که اگر به هر دلیلی، احساس خطر کردید کافیست آن را لمس کنید. تیم امنیت تپسی با شما تماس می‌گیرد و با بررسی شرایط، اقدامات لازم را انجام می‌دهد. جالب است که بدانید این قابلیت تا یک ساعت بعد از سفرتان هم همچنان فعال می‌ماند  و حتی در صورت لغو سفر یا اتمام سفر هم می‌توانید از این امکان استفاده کنید.  

۴ .دسترس‌پذیری برای افراد دارای معلولیت 🦯‍🦽

تپسی برای افراد دارای معلولیت دسترس‌پذیر است. کاربران نابینا می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های واسط ویژه افراد نابینا، به راحتی با تپسی کار کنند. مسافران و سفیران ناشنوا، می‌توانند در بخش تنظیمات، ناشنوا بودنشان را مشخص کنند. با این کار، زمان درخواست یا پذیرش سفر، این موضوع به طرف مقابل اعلام می‌شود تا از تماس تلفنی با فرد ناشنوا خودداری کنند. پیام‌رسان داخل اپلیکیشن هم این امکان را به کاربران ناشنوا می‌دهد که راحت‌تر با سفیر یا مسافرشان در ارتباط باشند. تپسی برای افرادی که از  ویلچر استفاده می‌کنند هم خدمات ویژه‌ای دارد و از سفیرانی که سفرهای این افراد را قبول می‌کنند کمیسیون دریافت نمی‌کند.

۵ .خدمات سازمانی 🧰

خدمات سازمانی تپسی، ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی شده و پنل سازمانی امکان درخواست هم‌زمان برای تعداد نامحدود خودرو و پیک را فراهم می‌کند. شما می‌توانید چارچوب‌های مشخصی را برای سفرهای سازمان‌تان در نظر بگیرد. پنل سازمانی امکان استفاده از کیف‌پول سازمانی در سفرها را به کارکنان می‌دهد، نظارت بر سفرها را ساده و گزارش‌گیری آنلاین و دریافت صورتحساب‌ خودکار را برای شما ممکن می‌کند.  

۶ . هوشمندی 🦾

تپسی، قابلیت‌های هوشمندی دارد که کار کردن با اپلیکیشن را برای شما راحت‌تر می‌کند و با توجه به تاریخچه سفرهای شما، پیشنهادهایی به شما می‌دهد که سفری راحت‌تر، به‌صرفه‌تر و سریع‌تر را تجربه کنید.

۷ . باشگاه مشتریان (سفینه تپسی) 🚀

تپسی به سفرهایتان امتیاز می‌دهد و با امتیاز سفرها می‌توانید از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان تپسی، کالاهای مورد نیازتان را با تخفیف خریداری کنید یا برای سفرهای بعدی‌تان تخفیف بگیرید.

 

چطور از تپسی استفاده کنم؟

۱. اول مبدا و مقصدتان را روی نقشه تعیین کنید.

۲. دکمه درخواست سفر را بزنید و سرویس موردنظرتان را انتخاب کنید.

۳. اطلاعات سفیر را ببنید و اگر لازم است با او تماس بگیرید.

۴. شیوه پرداخت سفرتان را از بین دو مدل اعتباری و نقدی مشخص کنید.

۵. اگر در طول سفر تصمیم گرفتید مقصد دومی انتخاب کنید یا نیاز به توقف در مسیر سفرتان داشتید، می‌توانید از قابلیت‌های انتخاب مقصد دوم یا توقف در مسیر استفاده کنید.

۶. بعد از اتمام سفر، از بین ۰ تا ۱۰به سفیر امتیاز بدهید. امیدواریم سفر خوبی را تجربه کنید اما اگر به هر دلیلی از سفرتان ناراضی بودید، امتیازی متناسب با میزان رضایتتان به سفیر بدهید.

 

تپسی در ۱۳ استان کشور فعال است و امکان سفری ایمن، راحت و به صرفه را برای شما فراهم می‌کند.

شهرهای فعال: تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، قم، تبریز، ارومیه، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، بابل، آمل، قائم‌شهر، کرمان، اهواز و یزد

 

برای مطلع شدن از تخفیف‌ها، مسابقه‌ها، قرعه‌کشی‌ها و اخبار تپسی ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید:

وبسایت   www.tapsi.ir

تلگرام telegram.me/tapsi_cab

اینستاگرام instagram.com/tapsi_ir

اگر نیاز به ارتباط با پشتیبانی تپسی دارید با شماره ۱۶۳۰ تماس بگیرید.

نظرات کاربران - ۲۷۴ رأی
۴.۴ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
ᴄᴏᴠᴇʀʙᴏʏ
ᴄᴏᴠᴇʀʙᴏʏ
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
قابلیت همیار آزمایشی خیلی خوبه و اینکه سفارشی یا خریدی بدیم انجام میدن و مثل پیک میارن.فقط احتمال میدم نوع اطلاع‌رسانی به راننده موقع ثبت این درخواست مثل ثبت درخواست ماشین هست.چون هربار میپرسن و ظاهرا از این قابلیت کم‌آگاه هستن . . درمورد تخفیف ۵۰ درصدی واسه مشترکین اهوازی هم که تا حالا اعمال نشده!!
مجید
مجید
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
منکه نفهمیدم چرا قیمتا اینقدر بالاپایین میشه شما چند بار پشت سرهم درخواست بده هردفعه یه قیمت میاره اینکه میگه سیستم تشخیص میده و چند ین آیتم بر قیمت گذاری در نظر میگیره چرته. میگید نه امتحان کن
mirzaalireza6912
mirzaalireza6912
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ترسی برنامه خوبیه منتها این اواخر مکان‌یابی دقیقی نداره و باید وقت زیا ی صرف بشه برای مکان یابی مبدا و مقصد. همچنین اکثر سفیران تپسی هم مورد اعتماد مسافران هستند.