مدیریت فروشگاه - انبار

مدیریت فروشگاه - انبار

نسخه ۰.۹۰
۲
هزار
نصب فعال
امور مالی
دسته
۵
مگابایت
حجم

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به ثبت اطلاعات خرید و مدیریت مشتری‌ها و … دارید اپلیکیشن مدیریت فروشگاه به بهترین نحو میتواند کسب کار شما را مدیریت نماید.


اپلیکیشن به 4 قسمت کلی مشتری‌ها، فروشندگان، انبارداری و گزارش‌ها تقسیم شده است.


در هر قسمت شما با امکانات زیادی که اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد آشنا میشوید و تنها کافیست به راهنمای هر صفحه مراجعه کنید.


قسمت مشتری‌ها به منظور ثبت اطلاعات خرید، پرداخت و اطلاعات شخصی مشتری میباشد.


قسمت فروشنده‌ها به منظور ثبت اطلاعات خرید شما از فروشنده کالا میباشد. و به ۳ قسمت اطلاعات فروشنده‌، اطلاعات خرید شما و اطلاعات پرداخت شما به فروشنده تقسیم میشود.


قسمت انبار‌داری به منظور ثبت اطلاعات کالاها، میزان ورودی و خروجی کالا میباشد.


قسمت گزارش به منظور گزارش کلی از فروشگاه شما ایجاد شده است.

شما در این قسمت میتوانید اطلاعات کلی مشتریها فروشنده‌ها و کالاهای خود را در یک صفحه مشاهده نمایید.

همچنین میتوانید اطلاعات را در بازه زمانی خاص محدود کنید و کسب‌و کار خود را رونق ببخشید.


درصورتی که پیشنهاد یا انتقادی دارید حتما با ما در میان بگذارید.

همچنین اگر در کسب‌و کار خود نیاز به امکانات دیگری دارید از طریق قسمت "ارتباط با ما" که در زیر همین صفحه قرار دارد با ما درمیان بگذارید.

با آرزوی موفقیت‌های بینهایت در کسب‌و کارتان

logo-enamad logo-samandehi