مدیریت هزینه ها

مدیریت هزینه ها

نسخهٔ ۵.۱
نصب +۵۰ هزار
دسته‌بندی امور مالی
حجم ۶ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۵ دی ۱۳۹۶
مدیریت هزینه ها

مدیریت هزینه ها

تیم حسابداری حافظ
نسخهٔ ۵.۱
نصب +۵۰ هزار
دسته‌بندی امور مالی
حجم ۶ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۵ دی ۱۳۹۶
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

مخارج و درآمد های خود را به شیوه ای متفاوت و مدرن مدیریت کنید.



ویژگی ها:


- گزارش گیری از هزینه ها و درآمد ها با نمایش آمار، نمودار و چارت.


- ثبت سریع هزینه ها و درآمد ها.


- امکان ثبت بودجه برای هزینه و درآمد ها (مدیریت بودجه)


- امکان ثبت چک های دریافتی و پرداختی ( مدیریت چک )


 - امکان ثبت اقساط و تراکنش های برنامه ریزی شده (مدیریت اقساط)


- امکان ثبت بدهی و طلب ( مدیریت بدهی )


- امکان ثبت یادآور برای چک ها و بدهی ها


- رابط کاربری بسیار ساده و روان


- حساب ها: می توانید برای پول نقد و حساب های بانکی خود حساب بسازید و در هر لحظه از موجودی خود باخبر شوید یا به سادگی پول را بین آنها انتقال دهید.


- برچسب ها: یک ابزار قدرت مند برای ایجاد لیست هزینه ها، در طول سفر و دیگر رخداد ها.


- اشخاص: قرض هایی که به دوست خود می دهید و یا از آنها می گیرید و دیگر هزینه های مرتبط را در صفحه شخصی هر فرد مشاهده کنید.


- امکان جستجو تراکنش ها


- قابلیت ارسال و دریافت فایل های پشتیبان و خروجی اکسل


- و یک عالمه ویژگی های جذاب دیگر...

شخصی سازی:
- امکان مرتب کردن، تغییر و افزودن دسته بندی ها به طور دلخواه.
- امکان مرتب کردن مکان حساب ها.

اجازه های دسترسی:
- خواندن کارت حافظه
- اجرا در Start up

نظرات کاربران - ۴۷۸ رأی
۴.۴ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
باران
باران
2019/08/18
من نمیدونم چطور کار کنم باهاش راهنما هم نداره شماها که میگید خوبه اولین بدیش راهنما نداره
Unnamed User
Unnamed User
2018/06/28
چرا دکمه ذخیره غیر فعاله؟
saeedbazar
saeedbazar
2019/10/13
راهنمانداره