بازی ضعیفی است. باید با یک کامیون ارتشی از وسط دره و کوههای مین گذاری شده عبور کنید در حالی که قلوه سنگهای بزرگ هم وسط جاده می افتد. خیلی زود کامیون منفجر میشه و شما می بازید. بازی اعصاب خرد کن!
متین
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خیلیخیلی بده دانلد نکنید بده سازنده ی بازی بازی ی بدی ساختی