پیشرفت با تبلیغات

پیشرفت با تبلیغات

Version v۱.۰
۲۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
Categoryابزارها
Size۲۴ مگابایت
Last Update۶ مهر ۱۳۹۵
پیشرفت با تبلیغات

پیشرفت با تبلیغات

میلاد رستمی
Version v۱.۰
۲۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
Categoryابزارها
Size۲۴ مگابایت
Last Update۶ مهر ۱۳۹۵
View the antivirus scan results

Images

Introduction

More Info

پیشرفت با تبلیغات


 


 


 


توضیحات برنامه


 


 


 


باتوجه به نیاز و اهمیت بالای جامعه ما به مهارت و دانش تبلیغات ، چه در قالب اشخاص و چه در قالب سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی تصمیم به انجام تحقیقات در زمینه تبلیغات و زمینه های مرتبط به آن نموده ام .چراکه دردنیای امروز بدون شناخته شدن و شناساندن خدمات و محصولات خود با تمام دانش و ادعایی هم که داشته باشیم باز ناکام و بازنده میدان رقابت و اقتصاد خواهیم بود هرچند از مولفه ای مانند کیفیت و کمیت در فعالیتهای  خدماتی و تولیدی خود بهره برده باشیم.در این برنامه توسعه دهنده اهداف زیر را دنبال می کند :


آموزش دانش تبلیغات و داشتن آگهی در کار و فعالیتهای اقتصادی در تمامی زمینه ها


انتقال ارزش و اهمیت تبلیغات برای فعالیت خود و فرهنگ سازی این اصل مهم


شناسان دانش عملی  و تئوری تبلیغات برای فعالیتها


آموزش و ارائه قوانین ومقررات تبلیغات


معرفی و آموزش تمامی روش های تبلیغات در سطح داخل کشور


بررسی و آموزش های مفید  و با اهمیت در زمینه تبلیغات


پرداختن به موضوع مدیریت و بازاریابی فروش و ارتباط آن با تبلیغات


 


 


این برنامه برای کاربران از این حیث می تواند مفید و عملی باشد که دیدگاه و آگاهی های سازنده به عزیزان  در خصوص حرفه و تخصص دانش  تبلیغات برای محصول و خدمات را ارائه می دهد و کاربران بطور عملی و با برنامه ریزی های سازنده خود خواهند توانست براحتی مقاصد و اهداف خدماتی و فعالیت های اقتصادی خود را برای مشتریان خود در قالب تبلیغات و آگهی  ارائه کنند.


 


لازم به ذکر است این برنامه برای گروه یا اشخاص خاصی درنظر گرفته نشده است و تمامی اشتخاص در همه فعالیتها می توانند برای کار و فعالیت خود مورد استفاده قرار دهند و باتوجه به کار و فعالیت خودشان راهها و برنامه های تبلیغاتی مختص خود را پیاده سازی نمایند.


 


 


سرفصل ها :


 


 


فصل اول تبلیغات و آموزش


فصل دوم روشهای تبلیغات و آگهی


فصل سوم برند و تبلیغات


فصل چهارم تبلیغات در اینترنت


فصل پنجم تبلیغات در مشاغل مختلف


فصل ششم بازاریابی و تبلیغات


فصل هفتم اصول نوشتن تبلیغات و آگهی


فصل هشتم معرفی رشته تخصصی تبلیغات


فصل نهم بزرگان تبلیغات


فصل دهم قوانین و مقررات تبلیغات و آگهی


فصل یازدهم معرفی کتب و منابع تبلیغات


فصل دوازدهم روانشناسی تبلیغات


فصل سیزدهم روانشناسی رنگ در تبليغات


فصل چهاردهم مدیریت و ستراتژیهای قیمت گذاری

User Reviews - ۰ Rates
0 from 5
5
4
3
2
1