چیتاپست | سامانه هوشمند ارسال بسته

چیتاپست | سامانه هوشمند ارسال بسته

نسخهٔ ۱.۰۱.۰۳
نصب +۲۰ هزار
دسته‌بندی رفت و آمد
حجم ۱۴ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
چیتاپست | سامانه هوشمند ارسال بسته

چیتاپست | سامانه هوشمند ارسال بسته

چیتاپست
نسخهٔ ۱.۰۱.۰۳
نصب +۲۰ هزار
دسته‌بندی رفت و آمد
حجم ۱۴ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

چیتاپست سومین اپراتور پست خصوصی (دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) و اولین سامانه هوشمند ارسال بسته در کشور است که با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در صنعت لجستیک، امکان دسترسی به مدرن ترین خدمات پستی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در چیتاپست، فرستنده، فروشنده یا صاحب کسب و کار می تواند در هر لحظه به آسانی و به صورت آنلاین از هزینه ارسال بسته خود مطلع شود.

ارسال هر نوع بسته (مطابق قوانین) با چیتاپست به راحتی، سریع و البته بسیار امن امکان پذیر است و مشتری می تواند کل فرآیند حمل و نقل بسته را به وسیله کد رهگیری بررسی کند.


انواع خدمات چیتاپست

1. ارسال درون شهری: ارسال سریع، کم هزینه و امن بسته در داخل شهر و تحویل در همان روزیا در روز بعد

2. ارسال برون شهری: ارسال بسته بین دو شهر مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن و تحویل آن در زمان بندی مشخص و تعهد داده شده.

3. استعلام آنلاین قیمت: امکان محاسبه آنلاین هزینه ارسال هر نوع بسته و پاکت

4. رهگیری آنلاین بسته: با قابلیت رهگیری آنلاین، مشتری می تواند وضعیت بسته خود را به صورت لحظه ای پیگیر شود.

5. خدمات بسته بندی: بسته بندی حرفه ای و ایمن بسته ها با هدف جلوگیری از آسیبدیدگی یا شکستگی بسته و محتویات داخل آن.

6. جمع آوری رایگان: جمع آوری رایگان مرسوله از مبدا توسط چیتایور (سفیر چیتاپست) از مهمترین ویژگی هایی است که با هدف ایجاد حس راحتی و آسایش برای مشتری ارائه می شود تا مرسوله خود را آسان تر از همیشه ارسال کند.

7. ارائه روش های متنوع پرداخت مانند پرداخت در محل (COD): خدمات متنوع چیتاست در حوزه پرداخت هزینه ارسال و مبلغ سفارش، باعث تسریع عملیات لجستیک خواهد شد.

8. امکان مرجوع کردن سفارش


مزایای چیتاپست

1. امکان ثبت سفارش سریع (در 24 ساعت شبانه روز)

2. ارسال سریع به سراسر کشور

3. جمع آوری رایگان

4. امکان انتخاب شیوه پرداخت هزینه

5. استعلام آنلاین قیمت

6. امکان ثبت آدرس های منتخب

7. امکان ثبت بسته های منتخب

8. جبران خسارت تا سقف 85 میلیون تومان


استان هایی که چیتاپست در آن ها فعال است:

در حال حاضر تمامی مراکز استان ها تحت پوشش چیتاپست می باشد.


خدمات ویژه چیتاپست برای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی

اگرچه دریافت هزینه به صرفه و تحویل سریع و مطمئن بسته را می توان از ویژگی های بارز چیتاپست دانست، اما چیتاپست همراهی با کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای توسعه و پیشرفت را مأموریت اصلی خود می داند که این همراهی با ارائه سبد کاملی از خدمات منطبق با نیازهای این مشتریان، میسر شده است.

یکی از خدمات ویژه کسب و کارها در چیتاپست، پنل اختصاصی کسب و کارهاست که در آن امکان ثبت سفارش گروهی از طریق اکسل در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، امکان رهگیری گروهی سفارشات، امکان ذخیره آدرس ها و بسته های منتخب، امکان چاپ لیبل پستی و... وجود دارد.

برای تسهیل همکاری با کسب و کارهای بزرگ و مارکت پلیس ها، امکان برقراری ارتباط سیستمی (از طریق API) برای ثبت سفارش و استفاده از سایر امکانات چیتاپست نیز فراهم شده است.



راه های ارتباط با چیتاپست

از طریق راه های زیر می توانید با چیتاپست در ارتباط باشید و از تخفیف ها، مسابقات و جوایز چیتاپست نیز مطلع شوید.

وب سایت چیتاپست: cheetapost.com

شماره تماس پشتیبانی:02191301030

آدرس ایمیل: info@cheetapost.com

صفحه اینستاگرام: instagram.com/cheetapost


سوالات متداول

1. چگونه از طریق اپلیکیشن چیتاپست، ثبت سفارش کنم؟

به این منظور:

در اپلیکیشن ثبت نام نمایید.

وارد بخش ارسال بسته شوید.

اطلاعات فرستنده و گیرنده و مشخصات مرسوله خود را ثبت نمایید.

پس از انتخاب روش پرداخت هزینه، روی “تایید و ثبت نهایی” کلیک کنید تا سفارش شما ثبت گردد.

2. چگونه با استفاده از اپلیکیشن چیتاپست، هزینه ارسال را استعلام کنم؟

برای استفاده از بخش استعلام قیمت، نیاز به ثبت نام در اپلیکیشن نیست و فقط کافی است که پس از نصب اپلیکیشن، وارد بخش برآورد قیمت شده، شهر مبدا و مقصد و مشخصات بسته یا پاکت مورد نظر خود را تکمیل نمایید تا هزینه ارسال برای شما به صورت آنلاین محاسبه گردد.

3. هزینه های پستی در چیتاپست چیست؟

هزینه های پستی چیتاپست شامل مواردی نظیر کرایه حمل و نقل کالا، بسته بندی و انبارداری است که مقدار هر کدام به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ همچنین شما عزیزان می توانید در صورت تمایل برای مرسولات ارزشمند خود از خدمات بیمه نیز استفاده کنید.

4. عوامل موثر روی هزینه ارسال بسته کدامند؟

محاسبه هزینه ارسال بسته در چیتاپست به عوامل مختلفی مانند مسافت میان مبدا و مقصد، ابعاد، وزن (وزن بیشتر جرمی یا حجمی) و ارزش ریالی بسته وابسته است. در صورتی که مشتری درخواستی برای بسته بندی مرسوله خود داشته باشد، هزینه آن به مبلغ کل اضافه می گردد. شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن چیتاپست و بدون نیاز به ثبت نام، در بخش استعلام قیمت، از هزینه ارسال بسته خود مطلع شوید.

5. روش های پرداخت هزینه ارسال در چیتاپست شامل چه مواردی است؟

در چیتاپست مشتریان عزیز می توانند تمام هزینه حمل و نقل بسته مورد نظر خود را از طریق یکی از روش های آنلاین و پیش کرایه و پس کرایه به راحتی پرداخت کنند.

6. آیا پرداخت با کارت بانکی عضو شتاب امکانپذیر است؟

بله. در اپلیکیشن چیتاپست، می توانید با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب پرداخت خود را انجام دهید.

7. کدام شهرها تحت پوشش چیتاپست هستند؟

در حال حاضر تمامی مراکز استان ها تحت پوشش چیتاپست می باشد.

8. مشتریان چیتاپست چگونه می توانند از وضعیت بسته های خود باخبر شوند؟

در فرآیند ارسال بسته سه پیامک برای مشتری ارسال خواهد شد؛ اولین پیامک به محض شروع فرآیند ارسال بسته به فرستنده ارسال می شود که حاوی کد و لینک رهگیری بسته است؛ دومین پیامک در زمان دریافت بسته توسط مرکز توزیع شهر مقصد ارسال می شود و سومین پیامک به محض اینکه بسته به چیتایور توزیع (سفیر چیتاپست) در شهر مقصد تحویل داده شود ارسال می شود که حاوی اسم راننده و شماره تماس او است. در نظر داشته باشید برای بررسی وضعیت آنلاین بسته، می توانید با مراجعه به بخش رهگیری بسته در اپلیکیشن و وب سایت چیتاپست، آخرین وضعیت بسته خود را رصد کند.

9. چگونه می توانم در اپلیکیشن چیتاپست، بسته خود را رهگیری کنم؟

وارد بخش رهگیری بسته در اپلیکیشن چیتاپست شوید. در فیلد “بارکد یا شماره فاکتور را وارد کنید”، کد رهگیری بسته خود را وارد نمایید و روی دکمه “رهگیری” بزنید.

10. بسته های پستی از چه زمانی، قابل رهگیری هستند؟

به محض دریافت بسته از فرستنده، صدور بارکد و ارسال اولین پیامک، از طریق بخش رهگیری مرسوله در اپلیکیشن چیتاپست، قابل رهگیری است.

11. آیا مرسولات در چیتاپست بیمه می شوند؟

بله، در زمان ثبت سفارش، هزینه ای با عنوان تعهد پرداخت خسارت به هزینه ارسال اضافه می شود. اگر در طول فرآیند ارائه خدمت، مشکلی برای بسته ایجاد شود، پس از بررسی و کارشناسی مشکل بوجود آمده، معادل ارزش اظهار شده، خسارت آن توسط چیتاپست پرداخت خواهد شد.

نظرات کاربران - ۵۳ رأی
۳.۵ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
Trapped
Trapped
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
مزخرف ترینه واقعا! من ۱۰ تا بسته از تهران به شیراز فرستادم و الان سه هفته اس به دست من نرسیده و بعد از کلی پیگیری میگن بسته رسیده باید کرایه بدید دوباره که براتون با اسنپ بفرستیم! من یک میلیون و سیصد هزینه نکردم که هم انقدر دیر و با سختی به دستم برسه هم بخوام باز هزینه اسنپ بدم.
کاربر
کاربر
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
با هر بار خروج از برنامه، دوباره باید login کرد. بسته هم نشد ارسال کنم چون فهرست «نوع مرسوله» علی‌رغم اینکه ضروری بود اما خالی بود و گزینه‌ای برای انتخاب نداشت.
نازنین
نازنین
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
سلام چرامن میخوام مبدا ومقصدروانتخاب کنم شهرش برام بالانمیاد