تیک تسک|مدیریت و یادآوری کارها

تیک تسک|مدیریت و یادآوری کارها

نسخه ۱.۲.۳
نصب از بازار
با پرداخت درون‌برنامه‌ای
۲
هزار
نصب فعال
ابزارها
دسته
۱۱
مگابایت
حجم

با تیک تسک همه کارها را سروسامان بدهید!

مدیریت کارها؛ مدیریت زمان، یادآور قدرتمند


برنامه هایتان را به تیک تسک بسپارید و ذهنتان را خلوت کنید. با آرامش بیشتر و استرس کمتر به سوی اهدافتان حرکت کنید. 




 علاوه بر آلارم، با استفاده از ویجت یادآوری امکان ندارد کارهای مهم را فراموش کنید.

اگر دوست ندارید شرح کارها را تایپ کنید، از امکان ضبط صدا استفاده کنید.

با یکبار تعریف کردن، کارهایی را که نیاز به تکرار در یک بازه زمانی دارند به راحتی ایجاد می شوند.

تیک تسک دستیار مطمئنی برای مدیران و فریلنسرها است




در بخش ارتباطات تیک تسک می توانید مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت تماس ها را به خوبی انجام دهید. 




مخاطبان پرونده اطلاعاتی کامل را خواهند داشت.

همین طور پس از هر تماس، تیک تسک به شما یادآوری می کند که اگر قرار است در رابط  با این تماس فعالیتی انجام شود یا جلسه ای تنظیم شود همان موقع ثبت کنید.

دسترسی به خواندن گزارش تماس (CALL LOG) در بخش پیگیری تماس، برای دریافت اطلاعات تماس گیرندگان جهت ثبت موضوع تماس مورد استفاده قرار می گیرد.

در قسمت مدیریت مالی با ثبت تراکنش های مالی مدیریت مالی کسب و کارتان را هم به سادگی انجام خواهید داد. زمان همه ی دریافت و پرداخت ها را جهت یادآوری به تیک تسک بدهید.




مدیریت جلسات ، دعوت از اعضا و یادآوری جلسه، همین طور نگهداری فایل PDF صورت جلسات کمک بزرگی به سازمان دهی جلسات متعدد شما خواهد بود.
میتوانید همزمان با ایجاد جلسه، اعضا را با ارسال پیام از جلسه مطلع سازید.




برنامه دسترسی به اینترنت ندارد و اطلاعات شما فقط در ابزار اندرویدی خودشما استفاده خواهد شد.







logo-enamad logo-samandehi