تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

Version v۱.۰
۶۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
Categoryآموزش
Size۱ مگابایت
Last Update۷ بهمن ۱۳۹۵
تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

دکتر حسین علی امینی خواه
Version v۱.۰
۶۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
Categoryآموزش
Size۱ مگابایت
Last Update۷ بهمن ۱۳۹۵
View the antivirus scan results

Images

Introduction

More Info

هدف عمده یک بازاریاب ماورای فروش است و معمولاً هدف نهایی، ایجاد یک تعهد پایدار بین یک نام تجاری
خاص و یک گروه مشتری ویژه می باشد، که فرایندی است شامل مراحل معرفی، آشنایی، ترجیح و در صورت
موفقیت محصول، ایجاد وفاداری .
لازمه موفقیّت مدیریت بازاریابی در این فرآیند، شناخت و درک صحیح رفتار مصرف کننده و طراحی آمیزه
بازاریابی بر مبنای این شناخت می باشد. استراتژیهای سازمانی و استراتژیهای بازاریابی سازمان باید بر اساس
درک رفتار مصرف کننده بهبود یابند .
مدیران بازاریابی علاقمند به خریدهایی هستند که سطح فروش و سهم بازارشان را افزایش دهد و از دیدگاه
مصرف کنندگان، خرید هایی که باعث رضایت آنها و تبلیغات دهان به دهان شود .
در این کتابچه الکترونیکی تلاش بر این است به جنبه هایی از رفتار مصرف کننده پرداخته شود که معطوف به
خرید است و به نقش طراحی آمیزه بازاریابی در این فرایند نیز اشاره شده است.

User Reviews - ۰ Rates
0 from 5
5
4
3
2
1