تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

نسخهٔ v۱.۰
۶۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
دسته‌بندیآموزش
حجم۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی۷ بهمن ۱۳۹۵
تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار

دکتر حسین علی امینی خواه
نسخهٔ v۱.۰
۶۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
دسته‌بندیآموزش
حجم۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی۷ بهمن ۱۳۹۵
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

هدف عمده یک بازاریاب ماورای فروش است و معمولاً هدف نهایی، ایجاد یک تعهد پایدار بین یک نام تجاری
خاص و یک گروه مشتری ویژه می باشد، که فرایندی است شامل مراحل معرفی، آشنایی، ترجیح و در صورت
موفقیت محصول، ایجاد وفاداری .
لازمه موفقیّت مدیریت بازاریابی در این فرآیند، شناخت و درک صحیح رفتار مصرف کننده و طراحی آمیزه
بازاریابی بر مبنای این شناخت می باشد. استراتژیهای سازمانی و استراتژیهای بازاریابی سازمان باید بر اساس
درک رفتار مصرف کننده بهبود یابند .
مدیران بازاریابی علاقمند به خریدهایی هستند که سطح فروش و سهم بازارشان را افزایش دهد و از دیدگاه
مصرف کنندگان، خرید هایی که باعث رضایت آنها و تبلیغات دهان به دهان شود .
در این کتابچه الکترونیکی تلاش بر این است به جنبه هایی از رفتار مصرف کننده پرداخته شود که معطوف به
خرید است و به نقش طراحی آمیزه بازاریابی در این فرایند نیز اشاره شده است.

نظرات کاربران - ۰ رأی
۰ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱