تامین اجتماعی من

نصب‌های فعال ۵۰٬۰۰۰+
حجم ۲۵٫۰ مگابایت
نسخه 1.0.4

توضیح

سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که مأموریت اصلی آن پوشش کارگران مزد و حقوق بگیر (به صورت اجباری) و صاحبان حرف و مشاغل آزاد (به صورت اختیاری) است. جمعیت تحت پوشش این سازمان، شامل حدود ١٣ میلیون نفر بیمه شده و بیش از ٣ میلیون نفر مستمری‌بگیر است که با درنظر گرفتن افراد خانواده بیمه‌شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از ٤١ میلیون نفر می‌رسد.


با توجه به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی، نرم افزار تلفن همراه تأمین اجتماعی من در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری، اطلاع رسانی عمومی و آگاهی بخشی، توسط دفتر راهبری سیستم‌ها طراحی و پیاده سازی گردید.


از طریق اپلیکیشن تأمين اجتماعی من، خدمات غیرحضوری به شرح ذیل ارائه می‌گردد:
   - هر بیمه شده قادر است پس از واردن نمودن نام کاربری، گذرواژه و شماره تلفن همراه، نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی خود، اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایت‌های درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه را مشاهده نماید.
   - استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری 
   - استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای کلیه کارگاه ها/ پیمان های تحت پوشش
   - نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی
   - امکان جستجوی مراکز ارائه خدمات
   - پرسش و پاسخ های متداول (FAQ)
   - اخبار سازمان به تفکیک آخرین اخبار و پربیننده‌ترین‌ها
   - امکان دسترسی فرم‌های سازمانی در کارکردها و حوزه‌های متنوع


جهت بهره برداری بیمه شدگان از اپلیکیشن تأمین احتماعی من، ضروری است ابتدا در سامانه مشاهده سوابق به آدرس https://sabeghe.tamin.ir ثبت نام نموده باشند. همچنین کارفرمایانی می‌توانند از استعلام میزان بدهی استفاده نمایند که قبلا در سامانه ارسال غیرحضوری (اینترنتی) لیست حق بیمه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نموده‌اند یا ابلاغات الکترونیکی دریافت می‌کنند.


کلیه حقوق انتشار نرم افزار «تأمین اجتماعی من»، متعلق به سازمان تامین اجتماعی-دفتر راهبری سیستم‌ها می‌باشد.


 

تغییرات آخرین نسخه

  • بهبود واسط کاربری
  • اضافه شدن راهنمای استفاده از خدمات سازمان
  • اضافه شدن امکان ثبت درخواست پشتیبانی
  • اضافه شدن تصویر کوچک پیش‌نمایش در قسمت اخبار
  • رفع خطاهای گزارش شده توسط کاربران

دسترسی‌ها

  • یافتن حساب‌ها در دستگاه
  • مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه
  • موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)
  • موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)
  • دسترسی کامل به اینترنت