باسلام من یه بارنامه وبیمه گرفتم بیش از یک میلیون و هفتصد از حسابم کم کرد برای پشتیبانی رسید کم شدن فرستادم و خودشون هم گفتن بارنامه صادر نشده ولی رسید انتقال وجه قبول ندارن مگه میشه از همراه بانک رسید بگیرم قبول نداشته باشین همه میدونن بانک رسالت فقط از تو سایت باید رسید گرفت پس چرا قبول ندارین انصاف نیس به این بهانه پولمو بخورین باید جوابگو باشین حتما باید برم شکایت کنم بخاطر دوقرون پول