رو به راه

رو به راه

نسخه ۵.۱.۰
رایگان
با پرداخت درون‌برنامه‌ای
۲
هزار
نصب فعال
ورزش و تغذیه سالم
دسته
۱۰
مگابایت
حجم

رو به راه  قراره به شما کمک کنه تا نگاهی جدید به ورزش و تناسب اندام داشته باشید. در کلاس های صوتی رو به راه مربی خصوصی شما علاوه بر آموزش حرفه ای تمرین های مختلف، در طول کلاس در کنار شما میمونه، بهتون روحیه میده و کمک میکنه تا برنامه رو به درستی تا انتها انجام بدید. در هر برنامه شما حق انتخاب دارید که لیست آهنگ های مورد علاقه خودتون رو به عنوان موسیقی پس زمینه کلاس پخش کنید یا از موسیقی های پر انرژی انتخابی توسط ما استفاده کنید. مهم ترین خصوصیات برنامه رو به راه عبارتند از:


دسترسی به 50 برنامه تمرینی مختلف در زمینه های دویدن، پیاده روی، حرکات شکم، حرکات کششی و...


شما میتونید بر اساس علاقه و آمادگی بدنی فعلیتون از کتابخانه تمرین های رو به راه تمرین مناسب خودتون رو انتخاب کنید.


عمده تمرین های رو به راه بر اساس ورزش های تناوبی است که علاوه بر افزایش روز به روز سطح آمادگی جسمی شما، بهترین شیوه کالری سوزی و تضمین کننده تناسب اندام است.


در بخش دونده سو از برنامه رو به راه، شما در یک ترم کلاس 9 هفته ای، مستقل از شرایط جسمی فعلی به مرحله ای از پیشرفت میرسید که میتوانید 5 کیلومتر را در نیم ساعت یک نفس بدوید.


امکان ثبت پیشرفت و بررسی کلاس های انجام شده و جدید نیز برای کاربر فراهم است.


برنامه رو به راه، به شما کمک میکنه با کمترین هزینه، مسیر سلامت و تناسب اندام رو برای خودتون هموار کنید. بخش های اصلی کلاس های رو به راه عبارتند از:


چالش های دویدن: برنامه های این بخش مناسب افرادی است که به هر دلیل نمیخوان وارد یک برنامه منظم و طولانی ورزشی بشن اما مایلند آمادگی بدنی خودشون رو به چالش بکشند. برنامه های متنوع این بخش برای هر سطح از آمادگی بدنی می تواند چالش برانگیز باشد.


دونده شو: یک برنامه منظم 9 هفته ای که به شما کمک میکنه مستقل از شرایط فعلی بدنتون بتونید در پایان دوره نیم ساعت رو در مدت نیم ساعت یک نفس بدوید!


تردمیل: چندین برنامه احتصاصی تردمیل که با تغییرات حساب شده سرعت و شیب، به شما کمک میکنه تا تمرینات موثرتری داشته باشید.


 دویدن حرفه ای: اگر آمادگی بدنی خوبی داری یا به تازگی برنامه دونده شوی رو به راه رو تموم کردی، در این بخش برنامه هایی هست که باز هم میتونه تو رو به چالش بکشه!


پیاده روی: دویدن همیشه و برای همه بهترین انتخاب نیست. این بخش به شما کمک میکنه که یک تمرین پیاده روی رو در حد یک ورزش جدی ارتقا بدید!


حرکات کششی: گرم کردن و سرد کردن بدن بخش مهمی از یک تمرین ورزشی حرفه ایه. در این بخش برنامه های مختلف برای حرکات کششی با هدف های مختلف وجود داره.


حرکات شکم: شکم شش تکه رویای خیلی هاست. رویایی که میتونه با تمرین خوب و پشتکار محقق بشه. تمرین های سخت ولی نه چندان طولانی شکم شما رو در این مسیر همراهی میکنه.


برنامه غذایی: در این بخش علاوه بر آموزش طراحی یک رژیم غذایی متناسب، امکان دریافت برنامه غذایی اختصاصی با در نظر گرفتن قد، وزن، سن، جنسیت، میزان فعالیت روزانه و همچنین هدف از آغاز برنامه غذایی وجود داره.


اینستاگرام: https://www.instagram.com/rouberaah/

logo-enamad logo-samandehi