سامانه حضور و غیاب آنامارد برای ثبت و کنترل تردد افراد، مدیریت ساعت کاری و کارکرد مناسب کسبوکارها، مدارس و مشاغل چندشعبهای است.
آنامارد راهکاری آنلاین، آسان و کمهزینه برای اصناف، شرکتها، مدارس، مؤسسات و فریلنسرها ارائه میدهد. کارمندان میتوانند ورود و خروج خود را از طریق اپلیکیشن ثبت کرده و در هر لحظه به آرشیو کارکردشان دسترسی داشته باشند.
این سامانه فرآیند مشاهده کارکرد و وضعیت کارمندان را برای مدیران ساده میکند. همچنین، با قابلیتهایی مثل گزارشگیری، خلاصه کارکرد، محاسبه حقوق، مدیریت مرخصی، تاخیر و اضافهکاری، به مدیران، منابع انسانی و سازمانها کمک میکند تا این وظایف زمانبر را سریعتر انجام دهند.
با اپلیکیشن حضور و غیاب آنامارد، بدون نیاز به خرید دستگاه فیزیکی ثبت تردد و تحمل مشکلات آن، در هزینهها صرفهجویی کنید. از ساختاری بدون دردسر و آماده استفاده کنید و در چند دقیقه سامانه خود را راهاندازی کنید، بدون نیاز به نیروی اضافی برای محاسبات پیچیده.
- قابلیتهای نرمافزار حضور و غیاب آنامارد:
- خدمات ما:
. پشتیبانی برخط یا تلفنی توسط کارشناسان
. آموزش برخط و ویدئویی فرآیندهای برنامه
. تضمین امنیت حساب کارمندان و مدیران
. حساب رایگان 14 روزه برای تست برنامه
- برای ثبتنام و اطلاعات بیشتر به وبسایت unamard.com مراجعه کنید.
User Reviews - ۳۶ Rates
4.7 from 5
5
4
3
2
1
حسین طاهری
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
عالیه
alirezayazdaniets
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
معرکه است. مخصوصا نسخه جدید. کار مدیریت رو خیلی ساده می کنه