100 ایده بازاریابی

100 ایده بازاریابی

Version 1
<10
Active installs
Tools
Category
3
MB
Size

در کتاب «100 ایده بزرگ بازاریابی» از شرکت‌های پیشرو موفق از سراسر جهان، ایده‌ها و تجربیات خاص و نوآورانه‌ای مطرح شده است که مطمئناً هر یک برای شرکت‌ها و صنایع ایرانی هم قابل تجربه هستند. طبق تجربه مترجمین، از بیش‌تر روش‌های مطرح شده در این کتاب، نمونه واضح تجربه شده‌ی خاصی در کشور مشاهده نشده است و این وضعیت، فضا را برای شرکت‌های نواندیش در استفاده از این تجربیات فراهم می‌کند.

بازاریابی به منزله رگ حیاتی در هر کسب‌و‌کار است. شگردهای بازاریابی و نفوذ در مشتریان هدف و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل، فرآیندی است که هر شرکتی باید متناسب با محصول و خدمت خود و هماهنگ با فرهنگ و اقتصاد و ویژگی‌های خاص مشتریان هدف خود در آن تنوع بخشد.

امروزه دیگر نمی‌توان به ایده‌های قدیمی و سوژه‌های تکراری در بازاریابی امیدوار بود. گذشت زمان و به وجود آمدن فن‌آوری‌های نو و تغییر سلایق و فرهنگ‌ها ایجاب می‌کند هر شرکتی در شیوه‌های تبلیغاتی و ترفیع محصولات خود به روز عمل نماید.

امید است این کتاب کمکی باشد هم برای شرکت‌ها و مؤسسات ایرانی که بتوانند ایده‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی خود را نو و به‌روز کنند و همپای شرکت‌های برتر جهانی بیندیشند و هم برای مشتریان و مصرف‌کنندگان ایرانی این زمینه را فراهم کند که با خدمات این شرکت‌ها بیش‌تر و بهتر آشنا شوند و در نهایت همه این‌ فعالیت‌ها بتواند در گسترش علم مدیریت و کارآفرینی و توسعه بازار کسب‌وکارهای ایرانی مفید واقع شود.

logo-enamad logo-samandehi