100 ایده بزرگ بازاریابی

100 ایده بزرگ بازاریابی

نسخهٔ ۱
۶۹،۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
دسته‌بندیابزارها
حجم۳ مگابایت
آخرین بروزرسانی۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
100 ایده بزرگ بازاریابی

100 ایده بزرگ بازاریابی

خلیل رضوی
نسخهٔ ۱
۶۹،۰۰۰ تومان
نصب<۱۰
دسته‌بندیابزارها
حجم۳ مگابایت
آخرین بروزرسانی۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

در کتاب «100 ایده بزرگ بازاریابی» از شرکت‌های پیشرو موفق از سراسر جهان، ایده‌ها و تجربیات خاص و نوآورانه‌ای مطرح شده است که مطمئناً هر یک برای شرکت‌ها و صنایع ایرانی هم قابل تجربه هستند. طبق تجربه مترجمین، از بیش‌تر روش‌های مطرح شده در این کتاب، نمونه واضح تجربه شده‌ی خاصی در کشور مشاهده نشده است و این وضعیت، فضا را برای شرکت‌های نواندیش در استفاده از این تجربیات فراهم می‌کند.

بازاریابی به منزله رگ حیاتی در هر کسب‌و‌کار است. شگردهای بازاریابی و نفوذ در مشتریان هدف و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل، فرآیندی است که هر شرکتی باید متناسب با محصول و خدمت خود و هماهنگ با فرهنگ و اقتصاد و ویژگی‌های خاص مشتریان هدف خود در آن تنوع بخشد.

امروزه دیگر نمی‌توان به ایده‌های قدیمی و سوژه‌های تکراری در بازاریابی امیدوار بود. گذشت زمان و به وجود آمدن فن‌آوری‌های نو و تغییر سلایق و فرهنگ‌ها ایجاب می‌کند هر شرکتی در شیوه‌های تبلیغاتی و ترفیع محصولات خود به روز عمل نماید.

امید است این کتاب کمکی باشد هم برای شرکت‌ها و مؤسسات ایرانی که بتوانند ایده‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی خود را نو و به‌روز کنند و همپای شرکت‌های برتر جهانی بیندیشند و هم برای مشتریان و مصرف‌کنندگان ایرانی این زمینه را فراهم کند که با خدمات این شرکت‌ها بیش‌تر و بهتر آشنا شوند و در نهایت همه این‌ فعالیت‌ها بتواند در گسترش علم مدیریت و کارآفرینی و توسعه بازار کسب‌وکارهای ایرانی مفید واقع شود.

نظرات کاربران - ۰ رأی
۰ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱