Basalam is a social marketplace. People from all around Iran have shops in Basalam and sell their products, which are mostly home-made or produced in small workshops. You can buy their products directly from them and recive the products at your door.
You pay securly the total amount of the invoice online when you submit an order, but your money will stay safe with Basalam till the product is delivered to you. After you recieved the product, the money will be transfered to the shop-owner's account.
Basalam has seven major categories of products; food, clothes, health & beauty, cultural products, home appliances, garments, and handicrafts. You can find unique items that are not easily available in every shop.
Basalam is a live and lovely community of buyers and sellers.
They talk to each other and help each other to have a better life, by sharing their buying and selling experience in Basalam. You can join the community NOW! They're waiting for you.
چگونه با دانلود باسلام از تخفیفهای ویژه و ارسال رایگان استفاده کنم؟
در این برنامه کدهای تخفیف دورهای برای کاربران نمایش داده میشود که میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین برخی غرفهداران امکان ارسال رایگان محصولات خود را با شرایطی خاص فراهم کردهاند و کدهای تخفیف مخصوصی را نیز برای غرفه خود گذاشتهاند که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید.
آیا همه میتوانند در با سلام غرفهدار شوند؟
البته. اگر محصولات مجاز به فروش طبق قوانین برنامه را دارید، بهآسانی میتوانید غرفه ایجاد کنید و پس از تأیید شدن غرفهتان توسط کارشناسان، فروش پُررونق خود را آغاز کنید.
چگونه میتوانیم با دعوت از دوستان، اعتبار خرید دریافت کنیم؟
کافی است لینک دعوت مخصوص خود را کپی کنید و آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید. وقتی دوستتان با لینک دعوت شما در برنامه ثبت نام میکند، ده هزار تومان اعتبار خرید دریافت میکند. وقتی دوستتان اولین خرید خود را انجام میدهد نیز ده هزار تومان اعتبار خرید به شما تعلق میگیرد.
آیا به فروش محصولات غرفهمان کارمزدی تعلق میگیرد؟
کارمزد برنامه ۹ درصد است تا سقف ۳۹ هزار تومان. اگر امکان ارسال رایگان را برای محصول خود فعال کرده باشید، کارمزد برنامه ۶ درصد حساب میشود تا سقف ۳۹ هزار تومان.
هزینه ارسال کالا پس از نصب باسلام بر چه اساس تعیین میشود؟
اگر خریدهایتان را از چند غرفه مختلف انجام دهید، چون هر غرفهدار محصول خود را از شهر و مکان متفاوتی برایتان میفرستد، هزینههای ارسال مجزایی به محصولاتتان تعلق میگیرد. هزینه ارسال بر اساس مسافت و وزن کالا تعیین میشود.
نشان غرفه برتر چیست و به چه غرفههایی تعلق میگیرد؟
اگر میانگین ستاره محصولات غرفهتان ۴٫۵ باشد، حداقل ۲۰ نظر در مجموع برای محصولات غرفهتان ثبت شده باشد و ارسالهای لغوشدهتان کمتر از ۵ درصد کل ارسالها باشد، پس از ارزیابی کارشناسان میتوانید این نشان را دریافت کنید. این نشان به افزایش فروش محصولات غرفهتان کمک چشمگیری میکند.
چگونه با قابلیت «توی چشم» فروش محصولاتمان را افزایش دهیم؟
با توی چشم، محصول شما در بخشهای مختلف برنامه به مشتری نشان داده میشود تا شانس خرید محصولتان بیشتر شود. هزینه این نوع تبلیغات هوشمند نیز به ازای کلیک روی محصول محاسبه میشود.
اپلیکیشن با سلام چگونه رضایت مشتریان را تضمین میکند؟
پس از اینکه کالای دلخواهتان را دریافت کردید، به مدت ۷ روز فرصت دارید تا رضایت یا نارضایتی خود را اعلام کنید. تا زمانی که رضایت خود را از کالای دریافتی در برنامه ثبت نکنید، هزینه کالا به غرفهدار پرداخت نمیشود. طی این مدت اگر از کالای خود رضایت نداشتید نیز میتوانید آن را مرجوع کنید.
##
آیا در برنامه باسلام میتوانیم سفارش خود را لغو کنیم؟
از طریق پروفایل خود کافی است وارد بخش «پیگیری سفارشها» شوید، جزئیات سفارش را ببینید و از آنجا گزینه «لغو سفارش» را بزنید. یادتان باشد که برای کنسل کردن سفارش لازم است خرید پنجم به بعدتان باشد و محصولی که قصد لغو سفارش آن را دارید، برای شما شخصیسازی نشده باشد.
آیا هزینه عودت محصول برعهده مشتری است؟
اگر محصولی که تحویل گرفتهاید سالم به دستتان نرسیده باشد یا مشکلی داشته باشد، آنگاه غرفهدار موظف است هزینه مرجوعی را حساب کند. اما اگر محصول انتخابی شما سالم به دستتان رسیده و فقط آن را دوست ندارید، آنگاه لازم است هزینه مرجوعی را بپردازید.