بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان

Version ۱
۳۰۰۰ تومان
نصب +۱۰
Category آموزش
Size ۷۹۹ کیلوبایت
Last Update ۵ آبان ۱۳۹۴
بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان

دکتر حسین علی امینی خواه
Version ۱
۳۰۰۰ تومان
نصب +۱۰
Category آموزش
Size ۷۹۹ کیلوبایت
Last Update ۵ آبان ۱۳۹۴
View the antivirus scan results

Images

Introduction

More Info

بعد از انقلاب صنعتي و ماشيني شدن توليدات و به تبع آن افزايش ميزان عرضه کارخانه داران به اين نتيجه رسيده اند که براي افزایش فروش، بايد به معرفي و تبليغ کالاي خود بپردازند،که به دنبال آن علم بازاريابي پايه گذاري شد.


.بازاريابي را براساس نوع و روشها به انواع مختلفي تقسيم کرده اند و هر روز نيز تگنيک ها و روش هاي متنوع تري توسط بازاريابان سراسر جهان به آن افزوده می شود.


امروزه روش هاي نوين بازاريابي به دنيا معرفي شده که از آنها مي توان به انواع بازاريابي تک به تک،بازاريابي تلفني،بازاريابي از راه دور،بازاريابي پارتيزاني،بازاريابي ويروسي،بازاريابي دهان به دهان و... اشاره کرد.


لذا ما در این کتاب سعی داریم ضمن معرفی بازاریابی دهان به دهان جنبه های مختلف آن را بیان نمائیم.

User Reviews - ۳ Rates
4.7 from 5
5
4
3
2
1
Hamed
Hamed
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
افتضاحه!!