خیلی برنامه خوبی است من خودم تو تیز هوشان درس میخونم برنامه خیلی خوبی است و فقط آزمون هم به هش اضافه کنید ممنون از سازنده برنامه
pari
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خیلی خوبه فقط چرا فقط ی فصله😐🤔 و آقای امیر منم خودم تو تیزهوشان درس خوندم و برای خودم خوندم ربطی نداره که به کسی بگم واقعا حرکتتون زشته شاید کسی ناراحت بشه واقعا برات متاسفم
amir
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خوبه برای من که تیزهوشانیم یکم سطحش پایینه بچه های مدارس عادی نصب نکنن بهتون نمیسازه خخخخخخ🤣🤣👍👍👍