بازی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی بود خیلی حال کردم فقط ماشین از زیر آسفالت میره ولی در کل خوب بود!!
سیلو
2025/11/20
ما خودمون دووسیلوداریم درسته ولی دلیل نمیشه که ماشین توی بازی نر روی آسفالت ولی دمتون گرم که همین بازی رو درست کردید. پنج ستاره رو دادم چون دوو رو خیلی دوست دارم
ارش
2021/11/29
زیاد مشکل داره نمیشه جلو ماشن بری اسپرتی ندارم چرا نمیشه بریرو جاده میاره زیر جاده نمیشه بری تو ماشین کیفیتش درست کنید یه کانال وپیج بزارین 🥰🥰🥰🥰🥰😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰