اصول بازاریابی: قیف بازاریابی

اصول بازاریابی: قیف بازاریابی

نسخهٔ ۱.۰.۷۴
پرداخت درون‌برنامه‌ای
نصب +۵۰
دسته‌بندی ابزارها
حجم ۲۴۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۶ فروردین ۱۳۹۷
اصول بازاریابی: قیف بازاریابی

اصول بازاریابی: قیف بازاریابی

محمد علی یکتایی
نسخهٔ ۱.۰.۷۴
پرداخت درون‌برنامه‌ای
نصب +۵۰
دسته‌بندی ابزارها
حجم ۲۴۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۶ فروردین ۱۳۹۷
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

آموزشی از لیندا با زیرنویس فارسی!


هدف شما به عنوان بازاریاب این است که دورنمایی از خریداران داشته باشید. در بازاریابی، بسیاری از مباحث فراتر از جذب خریدار وجود دارد. به همین خاطر، قیف بازاریابی یک نمایش مورد استقبال بازاریابان برای تجربه ی کاربری است. قیف بازاریابی پایه ای است برای درک رفتار مشتری که منتهی به خرید می شود، است. این روش یک مدل برای تجربه ی همه ی مشتریان شماست و می تواند در اصول بازاریابی شما بسیار موثر واقع شود. در این آموزش، برد بیتسول (Brad Batesole)، یک خبره در این زمینه به شرح قیف یازاریابی می پردازد و به شما نشان می دهد که چطور از این مدل به عنوان یک ابزار برای موفقیت بازاریابی خود استفاده کنید.


در این درس با 5 مرحله قیف بازاریابی آشنا خواهید شد: آگاهی، علاقه مندی مشتری، میل مشتری، عملکرد و وفاداری. به علاوه با نقاط حساس این فرآیند آشنا شده و طراحی این مراحل برای جذب مشتری را یاد خواهید گرفت. پس از آن بهینه سازی مراحل و مدیریت تغییرات آن به مرور زمان برای خود و مشتری بحث خواهد شد.


موضوعات:
    • قیف بازاریابی چیست؟
    • بخشبندی قیف بازاریابی
    • نگاشت تجربه ی خریدار
    • ایجاد مراحل بازاریابی
    • جذب: حرکت در مقاطع قیف بازاریابی
    • بهبود مراحل بازاریابی
    • رشد دادن قیف

نظرات کاربران - ۱ رأی
۵ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱