Todoist: To-do lists for task management & errands

نصب‌های فعال ۲۰٬۰۰۰+
حجم ۱۱٫۸ مگابایت
نسخه 12.7.5

توضیح

Todoist پیشروی برنامه‌های مدیریت وظایف ابری است.

هر وقت که نیاز داشتید در دسترس شما است. روی گوشی اندروید، تبلیت اندروید، کامپیوتر رومیزی، مرورگر، جی‌میل و دیگر جا‌ها.

به بیش از ۷۰۰ هزار کاربر وفادار برنامه که کار‌های خود را با این برنامه انجام می‌دهند بپیوندید. مدیریت وظایف شخصی برای اندروید.

تغییرات آخرین نسخه

⚙️ Filters and labels will now by default include all tasks regardless of the assignee. You can see tasks assigned to you with the filter query "assigned to: me".
⚙️ In search, the Comments tab is now the place to see comments that match your search query (instead of the Tasks tab).
🐛 Project icons in the search results are now just the right size.
🐛 Numbers in the Productivity view will now look fine also in right-to-left languages.
🐛 A few additional fixes to keep Todoist running smoothly

دسترسی‌ها

  • خواندن کارت حافظه
  • com.todoist.permission.C2D_MESSAGE
  • دریافت اطلاعات از اینترنت
  • ضبط صدا
  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
  • کنترل لرزش
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • یافتن حساب‌ها در دستگاه
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه
  • خدمات پرداخت مارکت
  • موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)
  • موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • افزودن یا حذف حساب‌ها
  • استفاده از حساب‌ها در دستگاه
  • دسترسی کامل به اینترنت

در رسانه‌ها

اپلیکیشن ToDoist، ابزاری پیشرفته برای مدیریت زمان

اگر به دنبال یک برنامه برای مدیریت کارهای خود هستید، بد نیست سری به اپلیکیشن ToDoist بزنید! می‌گوییم "بد نیست"، چون کار با این برنامه اندکی سخت است؛ اما اگر به دنبال یک اپلیکیشن حرفه‌ای هستید، به امتحانش می‌ارزد، البته برای استفاده‌ی تمام و کمال از برنامه باید اندکی نیز پول خرج کنید.

زوم‌اَپ: Todoist، یادآوری لیست کاری براساس موقعیت مکانی

Todoist را می‌توان در تلفن‌هوشمند، دسکتاپ، تبلت و در قالب سرویس‌هایی چون جیمیل مورد استفاده قرار داد. با توجه به قابلیت دسترسی بالا، اطلاعات کاربران از در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط سرویس‌های ابری همگام‌سازی می‌شود، یعنی در صورت اضافه، حذف یا ویرایش یک وظیفه در لیست کاری، این مورد سریعا همگام خواهد شد. از جمله‌ی قابلیت‌های کاربردی در اضافه کردن یک وظیفه می‌توان به قابلیت تعیین الویت و همچنین سطح وظیفه‌ی مورد نظر اشاره کرد. ضمنا وظایف اضافه شدن را می‌توان در قالب طبقه‌بندی‌های مختلفی قرار داد. این طبقه‌بندی‌ها بصورت پیش‌فرض شامل مواردی چون کار، سلامتی، شخصی، خرید و موارد دیگری است که می‌توان در صورت نیاز سایر موضوعات را به آن اضافه کرد. برای استفاده از این سرویس نیاز به آنلاین بودن نبوده و به محض اتصال به اینترنت تغییرات صورت گرفته همگام خواهد شد. Todoist قابلیت اتصال به سرویس‌های ابری چون دراپ‌باکس و گوگل‌درایو را برای اضافه کردن اسناد و تصاویر دارد. Todoist اضافه کردن وظایف گروهی را نیز میسر کرده است، بطوریکه می‌توان با اضافه کردن یک وظیفه، آن را با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.