سلام خسته نباشید. این بازی خیلییییییییی باحاله من کل فصل هاشو دارم
Helma
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
سلام من دارم خرداد 1405این پیام رو می نویسم🙂 این بازی عالییییییییییییییه، حتما نصبش کنید ولی پیشنهاد می کنم اول از نسخه اولش شروع کنیدونسخه 2و3 رو هم بعد بازی کنید و این نسخش رو آخر کار بزارید ولی بهترین بازی هست که تا حالا دیدم و واقعا ارزشش رو داره، محشرههههه
باران
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
سلام من این بازی را خیلی دوست دارم و به شما پیشنهاد میکنم حتما این بازی را دانلود کنید اگه موافقی لایک کن