نصب | <۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | رانندگی |
حجم | ۶ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ |
نصب | <۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | رانندگی |
حجم | ۶ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ |
مسابقه راکس رول
_ اجرای مستقیم بازی، بدون نیاز به دانلود دیتا و شبیه ساز.
_ بدون تبلیغات.
_ بدون نیاز به اینترنت.
_ فایل دیتای فشرده و کم حجم.
_ امکان ذخیره و فراخوانی بازی در هر نقطه از بازی که شما بخواهید.
این بازی چهار مسابقهدهنده را در مقابل یکدیگر قرار میدهد، که حداکثر دو نفر از آنها از مجموعهای رنگارنگ از انسانها و بیگانگان الهام گرفته از کتابهای مصور کنترل میشوند و بقیه حریفان هوش مصنوعی هستند. "Rip" و "Shred" که در همه نژادها ظاهر می شوند، به علاوه یک شخصیت سوم منحصر به فرد برای هر سیاره / سطح در حالت یک نفره. هر مسابقه شامل چهار دور در اطراف مسیر است که از منظر ایزومتریک مشاهده می شود، که بازیکنان را قادر می سازد تا حضور بخش های شیب دار مکرر را که در مسیرهای مختلف بازی پخش شده اند، تشخیص دهند. علاوه بر پیمایش در پیچها، مسابقهدهندهها باید روی تپهها و شیبها بدون افتادن یا پریدن از روی گارد ریل در لبه مسیر مانور دهند.
مسابقه ای در نسخه SNES
در حالی که این یک بازی مسابقه ای است، تاکید زیادی بر حمله به وسایل نقلیه رقیب وجود دارد. از آنجایی که ماشینها فقط چند ثانیه پس از انفجار دوباره با سلامت کامل ظاهر میشوند، تنها "آسیب" وارده عقب ماندن در مسابقه است. بازیکنان هر بار که با استفاده از سلاحهای جلو یا عقب خود ضربه نهایی را به ماشین دیگر وارد میکنند، یک "پاداش حمله" پولی دریافت میکنند (و یک "پاداش دور زدن" مشابه زمانی که در طول مسابقه یک دور کامل بر حریف برتری میکنند) . مطابق با تخریب و بازسازی مداوم وسایل نقلیه مسابقه، مسیرها مملو از مین ها و پاورآپ های بهداشتی و همچنین قدرت های پولی هستند. سایر خطرات شامل لکه های نفتی، رانش برف و گدازه است، بسته به سیاره میزبان مسابقه.
بازیکنان در مسابقه توسط مفسر "Loudmouth Larry" (لری "Supermouth" Huffman) بهروزرسانی میشوند، که نظرات مشتاقانهای مانند "صحنه آماده است، پرچم سبز سقوط میکند!" (یا "بگذارید قتل عام شروع شود!")، و "[نام بازیکن] در شرف وقوع است!" در لحظات مناسب در طول مسابقه
در بین مسابقات، بازیکنان می توانند پولی را که به دست آورده اند را صرف تجهیزات پیشرفته تری برای وسیله نقلیه خود (موتورها، لاستیک ها، شوک ها و محافظ) یا افزایش ظرفیت خود برای سلاح جلویی (انفجارهای انرژی یا موشک)، سلاح عقب (سس لغزنده یا سس) کنند. مین)، و تقویت توربو (جت های پرش یا تقویت کننده های نیترو)، که هر کدام می توانند حداکثر تا 7 را داشته باشند. علیرغم ظرفیت محدود، هر وسیله نقلیه در پایان هر دور در یک مسابقه، سلاح و بارهای تقویت کننده خود را دوباره پر می کند. مسابقهها همچنین میتوانند مدلهای پیشرفتهتر خودرو را خریداری کنند. با این حال، تمام تجهیزات و ارتقاء سلاح ها هنگام خرید یک وسیله نقلیه جدید از بین می روند.
به سه راننده اولی که یک مسابقه را کامل می کنند، بر اساس رده بندی نهایی هم پول و هم امتیاز تعلق می گیرد. برای پیشرفت به بخش مسابقه بعدی یا سیاره بعدی، با دو بخش در هر سیاره، امتیاز لازم است. بازیکنی که در طول فصل مسابقه یک بخش امتیاز کافی به دست نیاورده است، باید تقسیم را تکرار کند و دوباره با امتیاز صفر شروع شود، اما تمام تغییرات در پول و ماشین بازیکن همچنان به قوت خود باقی است. در حالت دو نفره، زمانی که فقط یک بازیکن امتیاز کافی دارد، شخصیتی که مسئولیت پیشرفت را بر عهده دارد می پرسد "دوست بازنده خود را پشت سر بگذارید؟"، به بازیکن پیشرو اجازه می دهد تا با حذف بازیکن دیگر از بازی، به تنهایی ادامه دهد. بازیکن حذف شده می تواند بعداً با استفاده از آخرین رمز عبور خود، پس از بازنشانی بازی، از آن نقطه ادامه دهد.