نصب | <۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | اکشن |
حجم | ۸ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۹ آبان ۱۴۰۱ |
نصب | <۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | اکشن |
حجم | ۸ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۹ آبان ۱۴۰۱ |
_ اجرای مستقیم بازی، بدون نیاز به دانلود دیتا و شبیه ساز.
_ بدون تبلیغات.
_ بدون نیاز به اینترنت.
_ فایل دیتای فشرده و کم حجم.
_ امکان ذخیره و فراخوانی بازی در هر نقطه از بازی که شما بخواهید.
Advance Guardian Heroes یک بیت اسکرول جانبی است که در آن شخصیتهای قابل بازی میتوانند حملات مختلفی را انجام دهند.[2] حرکات فیزیکی شامل مقابله و ضربات در هوا می باشد. حملات جادویی، که MP متر را تخلیه می کند، شامل طلسم عناصر و موانع محافظ است. همچنین میتوان به «Hyper Mode» که نسخهای سریعتر و قدرتمندتر از شخصیت قابل بازی است، رفت.
بازی در مراحل و مراحل فرعی مختلف با باس فایت ها، دشمنان و پازل های خاص خود جدا شده است. حالت های گیم پلی شامل «داستان» برای حداکثر دو بازیکن، «در مقابل» و «آموزش» است.
بر خلاف نسخه قبلی خود، Advance Guardian Heroes به بازیکنان این امکان را می دهد که به آرامی به سمت و دور از صفحه نمایش حرکت کنند، برخلاف جابجایی بین 3 هواپیما. برخی از عناصر پلتفرمینگ برای شکستن نبرد اضافه شده اند و دو مانور جدید پرش به نام های air-dash و homing jump اجرا شده اند. برخی از سکانسهایی که در آنها از این حرکات استفاده میشود، به نظر به بازیهای مختلف ۸ بیتی و آرکید و برخی فیلمهای وایر فو اشاره دارد.
بخش بزرگی از بازی به یک "طلسم مانع" اصلاح شده متکی است. همه شخصیت های قابل بازی (و دشمنان در تنظیمات سختی بالاتر) طلسم مانع را در دسترس دارند و به قیمت جادو در طول زمان، یک شخصیت را شکست ناپذیر می کند. استفاده به موقع از طلسم مانع به بازیکن اجازه میدهد تا پرتابهها و جادو را منعکس کند (در جلوهای بصری که مارینا Liteyears از Mischief Makers که یک لیزر یا صاعقه را به سمت منبع آن پرتاب میکند)، یا دشمنانی را که در غوغا حمله میکنند را بیهوش کند.
یک سنج سبز برای نشان دادن خشم شخصیت استفاده می شود. در هر نقطهای که شخصیت بازیکن بیحرکت شود یا از کنترل بازیکن خارج شود، بازیکن میتواند به سرعت دکمهها را فشار دهد تا میزان خشم را افزایش دهد. امتیازهای تخصیص یافته به تحرک شخصیت، به سرعت افزایش این سنج پاداش می دهد. وقتی چشمک می زند، کاراکتر می تواند به طور همزمان A+B را فشار دهد تا «حالت هایپر» یا «حالت خشم» فعال شود، تایمری را شروع کند که در آن میزان خشم کاهش مییابد، گیج جادویی افزایش مییابد، به کاراکتر یک انفجار سریع داده میشود و کنترل شخصیت به بازیکن بازگردانده می شود.
اگر شخصیت بازیکن در طول بازی بمیرد، یک شخصیت شوم ظاهر می شود و پیشنهاد می کند که در ازای روح شخصیت به شخصیت شکست ناپذیری بدهد. اگر بازیکن امتناع کند، شاهزاده خانم ظاهر می شود و به بازیکن اطمینان می دهد که شانس دیگری وجود خواهد داشت، قبل از اینکه بازی به یک بازی روی صفحه تبدیل شود. اگر بازیکن با شرایط شخصیت شوم موافقت کند، آنگاه شخصیت در حالتی به نام "حالت شیطان" به زندگی بازگردانده می شود که قادر به آسیب دیدن نیست (اگرچه هنوز هم می تواند به زمین زده شود و به اطراف پرتاب شود) برای شش بازی بعدی. چند دقیقه قبل از اینکه شخصیت شوم دوباره ظاهر شود و شخصیت را نابود کند و در نتیجه بازی روی صفحه نمایش داده شود. صرف نظر از انتخاب بازیکن، بازی ممکن است از آخرین نقطه بازرسی قبل از رفتن به "حالت شیطان" ادامه یابد.
همچنین برخلاف بازی اول، بازیکن مجاز است تقریباً از تمام شخصیت های قفل نشده در داستان اصلی و همچنین در حالت های دیگر استفاده کند.
در طول بازی، دشمنان شکست خورده کریستال هایی در اندازه ها و رنگ های مختلف می ریزند که به عنوان نقطه تجربه عمل می کنند. در بین مراحل، بازیکنان می توانند این کریستال ها را به یک یا چند ویژگی شخصیت خود اختصاص دهند: سرزندگی، ذهن، حمله، دفاع، حمله جادویی، دفاع جادویی و تحرک. در نقاط خاصی بازیکن باید با قهرمانان بازی قبلی مبارزه کند و با شکست دادن آنها روح خود را رها می کند که یکی از ویژگی ها 10 افزایش می یابد. افزایش یک ویژگی با کریستال های روح باعث بالا رفتن سطح شخصیت می شود، نه مهم نیست که این ویژگی برای شروع چقدر بالا بود. هرچه سطح شخصیت بالاتر باشد، برای رسیدن به سطح بعدی به کریستال های روح بیشتری نیاز خواهد بود، بنابراین بازیکنان باید امتیازات خود را با دقت تخصیص دهند. هر چیزی که پس از تخصیص باقی می ماند، می تواند برای باز کردن شخصیت های قابل پخش بیشتر اهدا شود.