داستان صوتی السا و انا frozen 4

داستان صوتی السا و انا frozen 4

Version 1.3
Install40 K
CategoryKids
Size43 MB
Last Update2025 September 15
داستان صوتی السا و انا frozen 4

داستان صوتی السا و انا frozen 4

نرم افزارهای دلی
Version 1.3
Install40 K
CategoryKids
Size43 MB
Last Update2025 September 15
View the antivirus scan results

Images

Introduction

More Info

فروزن های جدید رسید.

سلام بچه ها. اگه داستانهای قبلی فروزن ما رو دنبال کرده باشید دیدید که السا بالاخره موفق شد بین جادوی طبیعت و انسانها تعادل برقرار کنه. حالا ماجراهای جدیدی برای السا و آنا اتفاق افتاده که پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از دستش ندین. این برنامه با کیفیت فول اچ دی و  بدون نیاز به اینترنت  در اختیار شماست. در ضمن اگه میخواین سایرکارهای ما رو دنبال کنید یا قسمتهای قبلی فروزن رو ببنید کافیه اون بالا روی کلمه نرم افزارهای دلی در زیر اسم برنامه کلیک کنید تا همه برنامه ها برای شما باز بشه. لطفا با امتیاز دادن به ما از ما حمایت کنید.

تهیه شده توسط نرم افزارهای دلی

این مجموعه شامل 12 داستان زیبا از کارتون منجمد یا همون فروزنه. شخصیتهای اصلی داستان دوخواهر به اسمهای آنا و السا هستند که همراه اولاف، کریستوف و اسون اتفاقهای هیجان انگیزی براشون رخ میده. همونطور که اطلاع دارید frozen اسم انیمیشن پرطرفدار شرکت دیزینه. در اینجااسم داستانها رو مشاهده می کنید:

  • مسابقه بزرگ
  • تابلوی سلطنتی آرندل
  • آنا بدون السا
  • سورپرایز کریستوف
  • دوستی همیشگی
  • بازی دورهمی منجمد
  • کریسمس مبارک
  • ملاقات مهم
  • لباس استثنایی فروزن
  • حیوان رویایی
  • ماجرای اولاف
  • روباه افسانه ایی سرمای خفته





#فروزن 3#فروزن4#السا و آنا #frozen4


User Reviews - 56 Rates
3.7 from 5
5
4
3
2
1
غمگین
غمگین
2026/06/15
خواستم برایش 5 ستاره بدهم ولی خیلی بد بود اصلا همه قصه ها قفل شده بود باز نمیشد لطفا به قصه ها قفل نگذارید لطفا لطفا لطفا لطفا قصه ی دختر کفشدوزکی رو هم بگذارید من قصه دختر کفشدوزکی را خیلی دوست دارم
حسنا
حسنا
2026/05/30
خیلی بد لطفا نسب نکنید 1 ستاره برایش خیلیییییییی زیاده
پارمیس
پارمیس
2026/01/16
خوب اینم جدا عالیه و لذت بخش کاش گزینه های بیشتری رایگان بود اما همین داستان های کوتاه هم خیلی لذت بخش بود و واقعا ایرادی نداشت و 5 ستاره کمه بی نهایت ستاره شاید کافی باشه ممنون از سازنده