ایشلی - مدیریت پرسنل و اتوماسیون

نصب‌های فعال ۵۰۰+
حجم ۳٫۵ مگابایت
نسخه 1.8
با پرداخت درون‌برنامه‌ای

توضیح

ایشلی برای کارمند و مدیر ٬ این یک برنامه مدیریت منابع انسانی (HRM) و سیستم اتوماسیون اداری جامع دارای امکانات متنوع است


*اگر مدیر یا رئیس یا صاحب  یک مجموعه ی کاری  هستید می توانید همینک برنامه را استفاده نمایید.


*اگر کارمند ، کارگر و... (غیر از مدیر ) هستید در صورتی می توانید برنامه را استفاده کنید که مدیر مجموعه یا گروهی که در آن کار می کنید برنامه را نصب کرده و شما را بعنوان کارمند خودش ثبت نماید


"ایشلی" برنامه جامع مدیریت محیط های کاری است فرقی نمی کند شما صاحب شرکت باشید یا پیمانکار و یا  داری کسب و کار کوچک و بزرگ" ایشلی" برای شما و تمام کسانی با شما کار می کنند قابل استفاده است .


این برنامه در عین سادگی مکانیزم مدیریت محیط کار شما را دگرگون می کند ، تمام کارهای حضور غیاب ، نامه نگاری ، پرداخت حقوق و دستمزد ، صدور انواع ماموریت و ..... به پرسنل همه  و همه در یک برنامه !


1- مدیریت ورود و خروج پرسنل شامل :


الف-حضور و غیاب (دستی و از راه دور ) :


کنترل و ثبت ورود و خروج  : شما می توانید ورود و خروج کارمندان را تنها با لمس یک دکمه به انجام برسانید ! یا اینکه کارمندانتان با نسخه ی برنامه که در اختیار دارند به محظ ورود به محیط کار حضور خود را از طریق برنامه برای شما اعلام نمایند


ب- حضور غیاب هوشمند:بی نهایت پرسنل ، بی نهایت گروه کاری ، بی نهایت محل کار ، شما همه را با یک برنامه حضور غیاب می کنید به محظ اینکه کارمند در محیط کار تعریف شده قرار گرفت می تواند با لمس دکمه ی ورود یا خروج وضعیت خود را اعلام کند.


ج - دسته بندی بر اساس پست و  شیفت کاری  ، می توانید به تعداد دلخواه گروه کاری و پست با حقوق های مختلف داشته باشید


2- اتوماسیون اداری :


الف) مکاتبات خود را از بصورت امن بدون هیچ نگرانی انجام دهید شما با یک برنامه ی اتوماسیون نیز روبرو هستید ولی مثل سایر برنامه ها نیاز به سرور و... ندارید و مکاتبات شما از طریق جیمیل تان انجام می شود نه اشتباه نکنید نیازی نیست جیمیل خود را باز کنیدو.... برنامه فقط برای ارسال و دریافت نامه ها از جیمیل استفاده می کند در نهایت شما هیچ درگیری ندارید و نامه های اتوماسیونی خود را در "ایشلی"  می بینید .


ب)پرسنل شما قادرند علاوه بر نامه نگاری از طریق اتوماسیون تنها با لمس یک دکمه درخواست های خود را به شما اعلام نمایند این درخواست ها می تواند درخواست مرخصی، ماموریت  و.......... باشد


ج ) می توانید اطلاعات پرداخت حقوق هر فرد ، حضور غیاب های تایید شده، ماموریت مرخصی ، وام  و ..... هر کارمند را با لمس یک دکمه به خودش ارسال کنید .


3- پرداخت حقوق و مزایا :


الف )محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد:


محاسبه و پرداخت حقوق زیر مجموعه تا با لمی یک دکمه است ! می توانید امتجان کیند! اما وقتی شما دکمه پرداخت حقوق را لمس می کنید برنامه موراد زیر را محاسبه و در نهایت حقوق فرد را پرداخت می کند :


- محاسبه ی ورود و خروج ، اگر برای تاخیر یا غیبت جریمه تایین کرده باشید کسر می گردد


- محاسبه ماموریت ها هر فرد


- محاسبه اقساط وام هر فرد و کسر از پرداخت


-محاسبه میران جقوق بر اساس پست اگر پست فرد در طول ماه تغییر کرده باشد میزان پرداخت به تفکیک محاسبه می شود


- نی توانید خروجی ایکسل بگیرید و محاسبات لازم را انجام دهید


4- مدیریت اموال :


حساب کتاب اموال محل کار را داشته باشید ،می توانید اموال مورد استفاده در محیط کاری را ثبت کنید و به پرسنل تخصیص دهید ! هر موقع خواستبدگزارش بگیرید


5-مدیریت بودجه :


برنامه پرداخت حقوق ، و وام ها را بطور اتوماتیک بعنوان مبلغ هزینه شده ثبت می کند ، می توانید درآمدهای خود را هم ثبت کنید تا وضعیت مالی خود را در نمودار یا جارت مشاهده کنید ، در نهایت با خروجی ایکسل می توانید از آن برای هر نوع محاسبات استفاده نمایید.


6- گزارشات مدیریتی :


برنامه از تمام اطاعاتی که در آن ثبت و پردازش شده گزارش می دهد شما می تونید انواع گزارش را که شامل ورود و خروج ها ، ماموریت ها ، مرخصی ها ، وام ها ، تشویق ها و تذکر ها، پرداخت حقوق ، فیش حقوق ، اموال ، در آمد و هزینه گزارش بگیرید ، می توانید با خروجی ایکسل محاسبات لازم را روی انها انجام دهید .


نسخه ای حاضر هم برای رئیس و هم برای کارمند است موقع نصب مشخص می کنید که کارمند هستید یا رئیس پس از آن امکانات و دسترسی ها ی برنامه برای هر گروه متفاوت خواهد بود


توجه نسخه ی کارمند تنها در صورتی قابل استفاده است که مدیر یا ریس برنامه را نصب کرده و شما را بعنوان کارمند تعریف کرده باشد .


راهنمای کامل برنامه :


http://www.saycoder.com/ishli-fa



دانلود رایگان نرم افزار مدیریت منابع انسانی٬ نرم افزار پرسنلی ،نرم افزار hrm  ٬" برنامه حضور و غیاب پرسنل "

تغییرات آخرین نسخه

نسخه ی 1.8:

-تغییر توضیحات یا عناوین بعضی آیتم ها

نسخه ی 1.7:

- امکان تعریف محل کار متفاوت برای هر گروه کاری ، با این نسخه با خیال راحت پرسنل خود را در محل های  کاری متفاوت حضور و غیاب کنید.

نسخه ی 1.6 :

- برداشتن حساسیت به حروف کوچک و بزرگ و رفع باگ تایید پرسنلی که ایمیل خود را با حروف متفاوت می نوشتند.

 

 

دسترسی‌ها

  • تنظیم زنگ
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
  • موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)
  • موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)
  • استفاده از حساب‌ها در دستگاه
  • یافتن حساب‌ها در دستگاه
  • پرداخت از طریق بازار
  • خواندن کارت حافظه
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • افزودن یا حذف حساب‌ها
  • دسترسی کامل به اینترنت