Install | +10 |
از 6 رأی | ۴.۳ |
دستهبندی | Finance |
حجم | 26 MB |
آخرین بروزرسانی | 2025 January 18 |
Install | +10 |
از 6 رأی | ۴.۳ |
دستهبندی | Finance |
حجم | 26 MB |
آخرین بروزرسانی | 2025 January 18 |
بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری به اندازه و به دور از پیچیدگیهای مرسوم، با استفاده از برنامه حسابداری روال کسبوکار و ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید. ما برای شما، کافی و کاری هستیم.
یک مدیر فروشگاه، مغازه یا کسبوکار برای مدیریت کردن کسبوکار خود به این موارد نیاز دارد:
در ادامه مهمترین ویژگیهای اپلیکیشن و نرمافزار حسابداری روال را مشاهده کنید.
ویژگیهای نرمافزار حسابداری روال
در قسمت حسابداری برنامه روال، تمام دریافتها و پرداختهای نقدی و چکی، درآمد، هزینه، مدیری وام، خرید و فروش، ایجاد فاکتور، مدیریت خرید و فروش قسطی، محاسبه سود و زیان، مدیریت طلب و بدهیها و گزارشات کاربردی موجود است.
1- ایجاد فاکتور قسطی: میتوانید فاکتور فروش خود را قسطی کنید و با سیستم پیگیری آن را یادآوری کنید.
2- پیگیری و یادآوری پیشفاکتور: با سیستم پیگیری پیشفاکتورهای خود را به فاکتور تبدیل کنید.
3- ایجاد فاکتور سوری یا موقت: با ثبت فاکتور سوری یا موقت بر روی یک فاکتور خاص، فاکتور اختصاصی برای طرفحساب مشتریهای خود ایجاد کنید.
4- محاسبه سود و زیان فاکتور: در انتهای ایجاد یک فاکتور، سود و زیان فاکتور بر اساس آخرین قیمت خرید و فروش را داشته باشید.
پیگیری و مدیریت ارتباط با مشتری و همکاران
مدیران کسبوکار نیاز دارند که در مواقع مختلفی با مشتریان و همکاران خود ارتباط داشته باشند. ارتباط شامل مشاهده طلب و بدهیها و وصول آن، پیگیری پیشفاکتور و تبدیل به فاکتور، پیگیری چکهای پاس نشده، دستهبندی و گروهبندی مشتریان، دسترسی به ارسال سریع SMSو تماس با مشتریان است. مدیریت کسبوکار روال به شما این امکان را میدهد که با یادآوری این موارد و مشاهده روزانه آنها هرگز حساب و کتاب را فراموش نکنید و ارتباط حرفهایتری با مشتریان و همکاران خود داشته باشید.
با استفاده از سیستم پیگیری بر روی چکها، طلب و بدهی، پیشفاکتورها و قسطهای فروش قسطی یادآوری ایجاد کنید و به کمک آن موردی در کسبوکار خود را فراموش نخواهید کرد.
1- صفحه پیگیری: در صفحه پیگیری بر اساس نزدیکترین یادآوریها و توالی تاریخی، مواردی که باید پیگیری کنید را مشاهده کنید.
2- سیستم یادآوری و نوتیفیکیشن: مواردی مانند سررسید چک، پیشفاکتور، قسط و وام با سیستم نوتیفیکشن به شما اطلاعرسانی میشود.
3- ایجاد یادآوری و پیگیریهای اتوماتیک: بسیاری از موارد مهم در کسبوکار مثل چک و اعتبار پیشفاکتورها به صورت اتوماتیک در پیگیریهای شما قرار میگیرد.
استفاده از هر جا و در هر زمانی
موبایل و دسکتاپ روال به صورت تخصصی طراحی شده و از تمام امکانات نرمافزار حسابداری روال مانند چک، فاکتور، وام، سال مالی و دیگر امکانات نرمافزار میتوانید کاملا در دسکتاپ نیز استفاده کنید.
1- امکان استفاده از تمام امکانات در موبایل: تمام امکاناتی که در نسخه دسکتاپ وجود دارد، با طراحی اختصاصی در موبایل در دسترس است و از هر جایی میتوانید کسبوکار خود را مدیریت کنید.
2- وارد شدن با تعداد کاربر و دستگاه نامحدود: با هر تعداد دستگاه دسکتاپ یا موبایل میتوانید به سیستم دسترسی داشته باشید و هیچ محدودیتی بر تعداد کاربران یا دستگاهها وجود ندارد.
امنیت اطلاعات و قوانین و مقررات
ما اقدامات احتیاطی را برای محافظت از اطلاعات محرمانه شما انجام میدهیم و با روشهای مختلف از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات مهم درون برنامه محافظت میکنیم. برای اطلاعات بیشتر به سیاست حفظ حریم خصوصی ما سر بزنید.
اطلاعات محرمانه شما در روال محفوظ است و هیچ ارگان یا شخص دیگری به آنها دسترسی نخواهند داشت.
همچنین برای امنیت بیشتر میتوانید دستگاههای فعال و وارد شده به سیستم را در هر لحظه مشاهده کنید و در صورت نیاز دسترسی آنها را قطع کنید.
تهیه پلن در روال و مزیتهای آن
امکان استفاده از نرمافزار حسابداری و مدیریت کسبوکار روال با قیمتی ارزانتر و امکانات کمتر وجود دارد در نتیجه مغازهداران، مدیران فروشگاه و صاحبان کسبوکار کوچک به اندازهای که نیاز دارند و با قیمت مناسب میتوانند به سیستم به صورت یکپارچه در دسکتاپ و موبایل دسترسی داشته باشند.
هر پلنی که تهیه میکنید:
چگونه با ما ارتباط برقرار کنید؟
ما منتظر و مشتاق ارتباط با شما هستیم.
شماره تماس: 09171209705
ارتباط از طریق پیامرسان واتساپ: 09171209705
ایمیل روال: info@revaalsoft.com