‏Revaal: business management

‏Revaal: business management

نسخهٔ 1.3.0-1.0.3
Install +10
دسته‌بندی Finance
حجم 26 MB
آخرین بروزرسانی 2025 January 18
‏Revaal: business management

‏Revaal: business management

Revaal Accounting Software
نسخهٔ 1.3.0-1.0.3
Install +10
دسته‌بندی Finance
حجم 26 MB
آخرین بروزرسانی 2025 January 18
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر


بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری به اندازه و به دور از پیچیدگی‌های مرسوم، با استفاده از برنامه حسابداری روال کسب‌وکار و ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید. ما برای شما، کافی و کاری هستیم.
یک مدیر فروشگاه، مغازه یا کسب‌وکار برای مدیریت کردن کسب‌وکار خود به این موارد نیاز دارد:

  • حسابداری و مدیریت مالی بدون نیاز به علم حسابداری
  • ارتباط سریع و شفاف با مشتریان و همکاران

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن و نرم‌افزار حسابداری روال را مشاهده کنید.

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری روال

در قسمت حسابداری برنامه روال، تمام دریافت‌ها و پرداخت‌های نقدی و چکی، درآمد، هزینه، مدیری وام‌‌، خرید و فروش، ایجاد فاکتور، مدیریت خرید و فروش قسطی، محاسبه سود و زیان، مدیریت طلب و بدهی‌ها و گزارشات کاربردی موجود است.

  • فاکتور

    فاکتور یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین المان‌های حسابداری است که به حرفه‌ای نشان دادن کسب‌وکار و حساب‌وکتاب دقیق‌تر شما کمک می‌کند. امکان ایجاد تمام رویداد‌های فاکتور مانند فاکتور خرید، فاکتور فروش، فاکتور برگشت از فروش، فاکتور برگشت از خرید و پیش‌فاکتور وجود دارد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها:

1- ایجاد فاکتور قسطی: می‌توانید فاکتور فروش خود را قسطی کنید و با سیستم پیگیری آن را یادآوری کنید.
2- پیگیری و یادآوری پیش‌فاکتور: با سیستم پیگیری پیش‌فاکتورهای خود را به فاکتور تبدیل کنید.
3- ایجاد فاکتور سوری یا موقت: با ثبت فاکتور سوری یا موقت بر روی یک فاکتور خاص، فاکتور اختصاصی برای طرف‌حساب مشتری‌های خود ایجاد کنید.
4- محاسبه سود و زیان فاکتور: در انتهای ایجاد یک فاکتور، سود و زیان فاکتور بر اساس آخرین قیمت خرید و فروش را داشته باشید.

  • چک

    در نرم‌‌افزار حسابداری روال یک برنامه مدیریت چک وجود دارد که شامل امکانات مختلفی است:

    1- تعریف دسته چک‌ها: دسته‌چک‌های خود را در سیستم وارد کنید و با طراحی ساده هر کدام از برگه‌های چک را مدیریت کنید.
    2- پیگیری و یادآوری چک‌ها: با استفاده از سیستم پیگیری و یادآوری، سررسید چک‌های دریافتی و پرداختی را فراموش نخواهید کرد.
    3- انجام اعمال مختلف بر روی چک: خرج، ابطال، انتقال و پاس شدن را به سادگی برای چک‌ها ثبت و مسیر اعمال روی یک چک را مشاهده کنید.


  • انبار و لیست کالا و خدمات

    نرم‌افزار حسابداری روال برای مدیریت انبار، انبارداری، مشاهده موجودی کالا و به‌روز بودن آن و تعریف خدمات امکانات مختلفی برای شما فراهم می‌کند که شامل:
    1- تعریف کالاها، مشخص کردن قیمت خرید و فروش و موجودی اولیه آن‌ها
    2- تعریف لیست خدمات
    3- کسر و اضافه شدن خودکار موجودی انبار با ثبت فاکتور خرید و فروش
    4- استفاده از محاسبات حسابداری به روش فیفو و میانگین و مشاهده ارزش ریالی و سود کالاهای فعلی

  • گزارشات کاربردی

    با ورود اطلاعات مختلف حسابداری، نتایج مهم آن حاصل می‌شود. با استفاده از قسمت گزارشات کاربردی، شما می‌توانید این موارد را مشاهده کنید:
    1- گزارش طلبکاران و بدهکاران: لیست تمام طلبکاران و بدهکاران، مبلغ کل طلب و بدهی و درصد هر مشتری نسبت به کل طلب و بدهی را مشاهده کنید.
    2- گزارش درآمد و هزینه: لیست تمام درآمد‌ها و هزینه‌ها، مبلغ کل هر دسته درآمد و هزینه و درصد آن نسبت به کل درآمد و هزینه را مشاهده کنید.
    3- گزارش خرید و فروش: لیست تمام خریدها و فروش‌های کالاها و خدمات، مبلغ کل هر دسته خرید و فروش و درصد آن نسبت به کل خرید و فروش را مشاهده کنید.
    4-  گزارش معامله‌های قسطی: لیست تمام خرید و فروش‌های قسطی را مشاهده کنید.

 

پیگیری و مدیریت ارتباط با مشتری و همکاران

مدیران کسب‌وکار نیاز دارند که در مواقع مختلفی با مشتریان و همکاران خود ارتباط داشته باشند. ارتباط شامل مشاهده طلب و بدهی‌ها و وصول آن، پیگیری پیش‌فاکتور و تبدیل به فاکتور، پیگیری چک‌های پاس نشده، دسته‌بندی و گروه‌بندی مشتریان، دسترسی به ارسال سریع SMSو تماس با مشتریان است. مدیریت کسب‌وکار روال به شما این امکان را می‌دهد که با یادآوری این موارد و مشاهده روزانه آن‌ها هرگز حساب و کتاب را فراموش نکنید و ارتباط حرفه‌ای‌تری با مشتریان و همکاران خود داشته باشید.

  • مدیریت مشتریان

    با استفاده از دسته‌بندی مشتریان و سیستم پیگیری، مدیریت ارتباط با مشتریان و همکاران را به سادگی انجام دهید، از جمله این ویژگی‌ها:
    1- دسته‌بندی مشتریان و همکاران: بر اساس نیاز کسب‌وکار، مشتریان و همکاران خود را دسته‌بندی کنید.
    2- صورت وضعیت مشتریان: با ورود به صفحه مشتریان، تمام حساب‌‍وکتاب‌های طرف حساب را در یک نگاه مشاهده کنید.
    3- امکان قسطی کردن مانده طلب و بدهی یک مشتری: می‌توانید تعداد قسط‌ها را با سود آن مشخص کنید و زمان قسط‌ها را به کمک سیستم پیگیری و یادآوری فراموش نخواهید کرد.


  • سیستم پیگیری و یادآوری

با استفاده از سیستم پیگیری بر روی چک‌ها، طلب و بدهی، پیش‌فاکتورها و قسط‌های فروش قسطی یادآوری ایجاد کنید و به کمک آن موردی در کسب‌وکار خود را فراموش نخواهید کرد.
1- صفحه پیگیری: در صفحه پیگیری بر اساس نزدیک‌ترین یادآوری‌ها و توالی تاریخی، مواردی که باید پیگیری کنید را مشاهده کنید.
2- سیستم یادآوری و نوتیفیکیشن: مواردی مانند سررسید چک، پیش‌فاکتور، قسط و وام با سیستم نوتیفیکشن به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.
3- ایجاد یادآوری و پیگیری‌های اتوماتیک: بسیاری از موارد مهم در کسب‌وکار مثل چک و اعتبار پیش‌فاکتورها به صورت اتوماتیک در پیگیری‌های شما قرار می‌گیرد.

 

استفاده از هر جا و در هر زمانی

موبایل و دسکتاپ روال به صورت تخصصی طراحی شده و از تمام امکانات نرم‌افزار حسابداری روال مانند چک، فاکتور، وام، سال مالی و دیگر امکانات نرم‌افزار می‌توانید کاملا در دسکتاپ نیز استفاده کنید.
1- امکان استفاده از تمام امکانات در موبایل: تمام امکاناتی که در نسخه دسکتاپ وجود دارد، با طراحی اختصاصی در موبایل در دسترس است و از هر جایی می‌توانید کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.
2- وارد شدن با تعداد کاربر و دستگاه نامحدود: با هر تعداد دستگاه دسکتاپ یا موبایل می‌توانید به سیستم دسترسی داشته باشید و هیچ محدودیتی بر تعداد کاربران یا دستگاه‌ها وجود ندارد.

امنیت اطلاعات و قوانین و مقررات

ما اقدامات احتیاطی را برای محافظت از اطلاعات محرمانه شما انجام می‌دهیم و با روش‌های مختلف از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات مهم درون برنامه محافظت می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر به سیاست حفظ حریم خصوصی ما سر بزنید.
اطلاعات محرمانه شما در روال محفوظ است و هیچ ارگان یا شخص دیگری به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.

همچنین برای امنیت بیشتر می‌توانید دستگاه‌های فعال و وارد شده به سیستم را در هر لحظه مشاهده کنید و در صورت نیاز دسترسی آن‌ها را قطع کنید.

تهیه پلن در روال و مزیت‌های‌ آن

امکان استفاده از نرم‌افزار حسابداری و مدیریت کسب‌وکار روال با قیمتی ارزان‌تر و امکانات کمتر وجود دارد در نتیجه مغازه‌داران، مدیران فروشگاه و صاحبان کسب‌وکار کوچک به اندازه‌ای که نیاز دارند و با قیمت مناسب می‌توانند به سیستم به صورت یکپارچه در دسکتاپ و موبایل دسترسی داشته باشند.

هر پلنی که تهیه می‌کنید:

  • 7 روز استفاده رایگان (دسترسی کامل به همه امکانات نرم‌افزار)
  • امکان بازگشت کامل وجه بدون هیچ پرسشی تا 7 روز بعد از خرید پلن
  • پشتیبانی کاملا رایگان
  • هزینه با توجه به مصرف زمانی شما کسر می‌شود. با درخواست شما باقی‌مانده روز مصرف نشده بازگردانده می‌شود.

چگونه با ما ارتباط برقرار کنید؟

ما منتظر و مشتاق ارتباط با شما هستیم.
شماره تماس: 09171209705
ارتباط از طریق پیام‌رسان واتساپ: 09171209705
ایمیل روال: info@revaalsoft.com

نظرات کاربران - 6 رأی
۴.۳ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
کاربر بی‌نام
کاربر بی‌نام
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
چرا میگی رایگان
ناشناس
ناشناس
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
مرسی خوبه توی فاکتور خیلی امکانات داره لطفا رند کردن مبلغ رو هم اضافه کنید
حامد
حامد
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
برنامه خوبیه و نسبت به امکانات، قیمت مناسبی داره. پیشنهادش می کنم.