موبایل CRM پیام گستر

موبایل CRM پیام گستر

نسخهٔ ۱.۳.۰
+۱۰۰
نصب
ابزارها
دسته‌بندی
۲۳ مگابایت
حجم
موبایل CRM پیام گستر

موبایل CRM پیام گستر

CRM پیام گستر
نسخهٔ ۱.۳.۰
+۱۰۰
نصب
ابزارها
دسته‌بندی
۲۳ مگابایت
حجم

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

نرم‌افزار CRM پیام‌گستر (شتاب‌دهنده هوشمند فروش و بهینه‌ساز ارتباط‌گیری، حفظ و توسعه مشتریان) در دو نسخه تحت وب و ابری باسابقه 11 ساله به‌عنوان جامع‌ترین و کاربردی‌ترین پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری در ایران است که منجر به بهبود عملکرد، افزایش بهره‌وری و ارتقاء سطح مشتری‌مداری در سازمان شما می‌شود. هدف اصلی این نرم‌افزار، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، حفظ و توسعه آن‎ها و رشد کسب‌وکارهای ایرانی می‌باشد این App در قالب یک ماژول در نرم افزار CRM پیام‌گستر قابل استفاده می‌باشد.

  • جهت به روز رسانی به نسخه 1.2.5 می بایستی نسخه های قبلی را پاک (uninstall) کنید.

.

قابلیت‌های نسخه موبایل نرم‌افزار CRM پیام‌گستر:

  • نمایش کارهای محوله به تفکیک کارتابل
  • نمایش کارتابل‌های شخصی‌سازی‌شده
  • نمایش وظایف ارجاع شده به کاربری شما
  • نمایش آیتم‌های تحت فرایند محوله به کاربری یا گروه کاربری شما
  • نمایش تعداد کارهای امروز
  • نمایش کل وظایف محوله به تفکیک در دست اقدام بودن آن و یا خاتمه‌یافته
  • امکان خاتمه‌دادن به وظایف در دست اقدام محوله
  • اطلاع‌رسانی پیام‌های سیستمی از طریق نوتیفیکیشن
  • امکان مشاهده نظرات عمومی در بخش پیام‌رسان
  • امکان ارسال پیام در بخش نظرات عمومی و منشن کاربران در سیستم
  • امکان مشاهده نظرات آیتم‌ها و منشن کاربران روی آن‌ها
  • امکان ورود به نرم‌افزار با اثر انگشت
  • مطابقت با زبان کاربر در نرم‌افزار و پشتیبانی چندزبانگی نرم‌افزار
  • امکان مشاهده جزییات ایتم مرتبط با نظر
  • darkmode

 

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام‌گستر:

  • کنسول CRM: ایجاد و مدیریت پروفایل مخاطبان، تعریف وظیفه، قرار ملاقات و بازدید، تعامل کاربران و چت سازمانی، چندزبانه، اتصال به موبایل
  • خریدوفروش: مدیریت خرید، فروش، لیست قیمت، دریافت/پرداخت و انبارداری، پرورش سرنخ، دریافت گزارش‌ها متعدد، مستندسازی مراحل مختلف فروش
  • تبلیغات: تعریف و اجرا کمپین تبلیغاتی، ارسال انبوه پیام هوشمند (فکس، پیام کوتاه و ایمیل)، استفاده از بانک اطلاعاتی مشاغل،
  • خدمات پس از فروش: مدیریت درخواست‌های مشتری به‌وسیله  Ticketing، تعریف چرخه کاری متناظر، تعریف و شخصی‌سازی قرارداد
  • مرکز تماس: ارتباط با Caller ID، VoIP و سانترال، ثبت خودکار تماس، ضبط مکالمات از مراکز تماس، تماس آسان با یک کلیک، رویدادهای تماس، داشبورد مرکز
  • فرم‌ساز و BPMS: تعریف چرخه کاری و ایجاد فرم، تعریف سطوح دسترسی کاربران، ارسال خودکار پیام سیستمی، اجرای دستورات پایگاه‌داده و امکان استفاده از Expression
  • تجارت الکترونیک: همگام‌سازی با فروشگاه آنلاین، ارسال لینک پرداخت آنلاین، ارائه محصولات از طریق پیام‌گستر
  • باشگاه وفاداری: کلاس‌بندی و امتیازدهی مشتریان، مشاهده سوابق مشتریان، پرداخت و خرید آنلاین محصولات
  • اتوماسیون اداری: حکم سازمانی و نقش و گروه پرسنل، تعریف دسترسی‌های خاص
  • یکپارچه‌سازی: ارتباط و فراخوانی داده با نرم‌افزارهای مدیریت مالی از جمله پیوست، همکاران سیستم، تدبیر، سپیدار و...
  • تحلیل داده و هوش تجاری: ارائه گزارش‌های متعدد آماده به صورت تفکیک شده، ساخت گزارش‌های پیشرفته


نظرات کاربران - ۴ رأی
۳ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
hamid
hamid
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
اصلا نمیشه ثبت نام کرد و واردش شد. الکی حجممو مصرف کردم.