این بازی بر اساس الگو های نوین آموزشی جهت یادگیری نشانه ها برای دانش آموزان اول و دوم ابتدایی طراحی شده است.سازنده بازی(مجتبی کریمیان) در دو سال پی در پی، در سالهای 1401 و 1402 در مسابقات بازی های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) دارنده اثر برتر بازی ها بوده است.
این بازی با شناخت نیاز دانش آموزان در تشخیص و تمییز دادن نشانه ها و همچنین کمک به آنها در نوشتن املا در ترکیب نشانه ها میباشد . همچنین در تقویت حافظه شنیداری به آنها کمک میکند و در تقویت حافظه دیداریدانش آموزان موثر میباشد.
اساتید حوزه بازی سازی و طراحی آموزشی و در این بازی کمک نموده اند.