دیجی صف نسخه بیمار

دیجی صف نسخه بیمار

نسخهٔ ۱.۰
پرداخت درون‌برنامه‌ای
نصب +۱۰
دسته‌بندی پزشکی
حجم ۱۰ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۹ اسفند ۱۴۰۱
دیجی صف نسخه بیمار

دیجی صف نسخه بیمار

گروه سینار تک
نسخهٔ ۱.۰
پرداخت درون‌برنامه‌ای
نصب +۱۰
دسته‌بندی پزشکی
حجم ۱۰ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۹ اسفند ۱۴۰۱
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

آیا تا بحال برایتان پیش آمده در صفی ایستاده باشید و از نفری جلویی یا بعدی درخواست کرده باشید جایتان را برای مدتی نگه دارد؟ اگر این کار را تلفن همراه شما انجام دهد، احساس بهتری خواهید داشت؟

اپلیکیشن دیجی صف، با تشکیل صف دیجیتالی، بصورت برخط وضعیت صف را به شما نمایش میدهد. بیمار در هر لحظه قادر خواهد بود از نوبت خود، نوبت فعلی، تعداد نفرات مانده به نوبتش آگاه شود.

این روزها گجت هایی مثل تلفن هوشمند، بستری فراهم آورده تا عنصر گرانبهای وقت که بصورت محدود در اختیار آدمها قرار دارد به شیوه ای کارا تر و موثرتر مورد استفاده قرار گیرد. اپلیکیشن دیجی صف همانند پلی رابط میان بیماران و کلینیک قرارگرفته و بعنوان هدایت گر صف به ایفای نقش میپردازند.

از یک طرف دسترسی و مراجعه حضوری به پزشک و مراکز درمانی امریست ضروری که این نیاز را روشهای غیرحضوری و راه دور برآورده نمیکنند. معاینات بالینی پزشک در جهت تشخیص عارضه و تجویز دارو لازم الاجراست و هیچ روش جایگزینی برای آن وجود ندارد. از طرف دیکر تعداد محدود جامعه پزشکی حاذق در مقایسه با بیماران نیازمند درمان، امکان مراجعه حضوری پزشک به محل بیماران یا به عبارتی معکوس کردن فرآیند ویزیت را با توجه به وقتگیر بودن آن میسر نمیسازد. همه اینها نشان میدهد که حضور بیمار و تشکیل صف اجتناب ناپذیر است.

برای مراجعه کننده، گذراندن ساعتهای متوالی در سالن انتظار مطب پزشک یا کلینیکهای درمانی جهت فرارسیدن نوبت معاینه پزشک ،  آسان نیست. خصوصا وقتی کودکی هست صبر و تحمل سخت تر میشود و والدین برای راحت و روانتر طی شدن این زمان، گاهی قصد بیرون رفتن از سالن و گردش کوتاهی در محیط بیرون میکنند. اما دغدغه جا ماندن از نوبت را کماکان دارند.

وقتی بیماری از قبل نوبت گرفته است، مجبور است برای رسیدن به نوبتش یک یا دو ساعتی زودتر مراجعه کند. و اگر این قانون نانوشته را رعایت نکند، در مسیر رسیدن به مرکز درمانی همواره اضطراب دیر رسیدن را دارد. گاهی چندین بار با تماس تلفنی علاوه بر اعلام حضور قطعی از وضعیت نوبت پرس و جو میکند. نهایتا پس از مراجعه با توجه به تقریبی بودن زمان معاینه، وارد چرخه انتظار میشوند.

داخل سالن انتظار و حضور پر تعداد بیماران، منشیهای پزشک هر روز علاوه بر وظایف اصلی، مکررا موظف به پاسخ دادن به سوال پرتکرار در مورد نوبت فعلی، نفرات مانده به نوبت، زمان باقیماده تا رسیدن نوبت برای تک تک بیماران میباشند. ضعف و بیماری موجب کم طاقتی میشود و گاهی شبهه جابجا شدن نوبت ها باعث اعتراض به منشی میگردد.

با پیوستن به جامعه دیجی صف، علاوه بر سامان دادن به صف و مدیریت بهینه آن، کمک به فاصله گذاری اجتماعی نموده و در قطع چرخه انتقال بیماری کووید 19 کمک خواهید کرد.

توضیح: این برنامه بر روی دستگاههای اندروید 5 به بالا قابل استفاده است.

نظرات کاربران - ۰ رأی
۰ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱