خیلی بد و افتضاح هرکسی میگه خوبه دروغ میگه این فقط برای آدم های39 ساله به درد میخوره من تو گوگل گشتم هیچی نبود استو نصب کردم اصلا پروف خوب نبود 🕴🏻
نفس گردابی
2026/05/29
این برنامه بسیار عالی ست، من از این عکس ها برای پروفایل گپم استفاده کردم. ویک چیز دیگر اسم من نفس گردابی ومن 13 ساله هستم. ومن این برنامه را دوست دارم.