یک گیگ اینترنت دادم چرا اصلا برام بالا نمیاد میزنه در حال انجام عملیات لطفا شکیبا باشید اصلا هم پر نمیشه همش هنگ می کنه لطفا درست کنید مردم گناه دارن هم اینترنت میدن هم اعصابشون خورد میشه راهنمایی کنید ممنونم.
درایور
2026/04/27
بازیش عالیه اما سه ستاره میدم چون اصلا زمینشم عوض نمیشه خسته کنندست همش همون زمینه، زمینه بارونی هم نداره اصلا، بچه ها لایک کنید برسه دسته سازنده که درستش کنه اگه موافقید
مهدی
2026/03/13
متاسفانه دکمه های بازی خیلی ریزن، اگه تنوع دسته داشت عالی میشد، چه بخای با شوک بازی کنی چه با جهت اذیت میشی، و ایمکه دکمه های بازی مثل ضردر یه مربعدخیلی ریزن اصن نمیشه بازی کرد، تنوع دکمه بیارید مثل بازی pes1 2013که تو همین برنامه بازار هست