Snapp! is the first and largest ride-hailing and super app in Iran. Snapp! Is a single super app with diverse services. With Snapp! you can simply get a ride, order food, recharge your number, reserve a hotel room or use other Snapp! services.
Snapp! is currently active 24/7 in more than 100 cities of Iran.
Snapp! services:
- Snapp!: The ride-hailing service with two main ride categories. 1. Snapp! Eco: The most cost-efficient and quickest Snapp! service; and 2. Snapp! Rose: Rides for ladies and families. All drivers in this service are ladies.
- Snapp! Box: Transport your parcels and documents easily and swiftly with Snapp! Box couriers.
- Snapp! Bike: Special service for transporting Snapp! passengers with Snapp! Bike couriers.
Using Snapp! is simple:
1. Select your location and destination on the map.
2. View the trip price beforehand and touch “Request ride”.
3. The nearest Snapp! driver will pick you up.
Snapp! Benefits
- Pay by cash or credit
- Select a “second destination” during or before your trip
- Select “return trip” with the same ride
- Monitor your trip route live
- Share your trip info and route with friends and family
- Rate the drivers after your trip
- Various discounts and offers
- 24/7 call center support even on holidays
Website address: https://snapp.ir
Twitter Channel: https://www.twitter.com/snapp_team
Instagram Channel: https://instagram.com/snapp_team
Telegram Channel: https://t.me/snappofficial
Support Center: 021- 41849000
آیا میتوانیم درخواست خودرو خود را کنسل کنیم؟
بله؛ اگر هنوز رانندهای سفرتان را قبول نکرده است، میتوانید دکمه «لغو درخواست» را نگه دارید تا سفرتان کنسل شود. اگر رانندهای سفرتان را قبول کرده نیز میتوانید دکمه ضربدر بالای صفحه سمت چپ را بزنید تا سفرتان کنسل شود. اما اگر سوار خودروی راننده شدهاید، دیگر نمیتوانید سفرتان را کنسل کنید.
چرا قیمتهای اسنپ تاکسی برای یک مسیر یکسان، متفاوت هستند؟
قیمت یک مسیر در ساعتهای مختلف روز بهدلیل تفاوت میزان ترافیک، یکسان نیست و در ساعتهای شلوغ، گرانتر است چون راننده باید زمان بیشتری را در سفر بگذراند. نوع سرویس درخواستی نیز روی قیمت نهایی مسیر تأثیر میگذارد و سرویسهای اکوپلاس گرانتر از اکو عادی هستند.
میتوانم با معرفی Snapp به دوستانم کد تخفیف بگیرم؟
حتما! لازم است کد معرف خود را به دوستتان بدهید تا زمانی که ثبتنام میکند و اولین سفارش خود را ثبت میکند، کد معرف شما را در بخش کد تخفیف وارد کند. زمانی که سفر اول دوستتان به پایان رسید، هم دوستتان تخفیف میگیرد و هم یک سفر رایگان تا سقف هزینه مشخص به شما هدیه میشود.
آیا میتوانیم درخواست بیش از یک توقف در مسیر را داشته باشیم؟
البته؛ پس از انتخاب مبدأ و مقصد، بخش گزینهها را باز کنید و «انتخاب مقصد دوم» را انتخاب کنید. آنگاه سفارشتان را ثبت کنید.
آیا میتوانیم سفری با بیش از دو مقصد داشته باشیم؟
با دانلود اسنپ فقط میتوانید دو مقصد را تعیین کنید. برای تعیین بیش از دو مقصد لازم است با راننده هماهنگ کنید. در صورت پذیرش راننده، لازم است با پشتیبانی هماهنگ کنید تا مبلغ نهایی سفر را در برنامه برایتان مشخص کند.
چگونه رضایت یا نارضایتی خود را از راننده اعلام کنیم؟
پس از اینکه به مقصدتان رسیدید، برنامه اسنپ از شما میخواهد به راننده امتیاز دهید. با امتیازدهی به راننده میتوانید میزان رضایت یا نارضایتی خود را از خدمات اعلام کنید و دلایل نارضایتیتان را هم مشخص کنید.
آیا امکان درخواست اسنپ بهصورت تلفنی وجود دارد؟
هنوز خیر. تنها بهصورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن اسنپ میتوانید خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید؛ ولی در آینده ممکن است این ویژگی را اضافه کنیم.
چرا حساب کاربریام مسدود شده است؟
اگر احیاناً بدرفتاری از سوی مسافر سر زده باشد، حساب کاربری مسافر برای همیشه مسدود میشود. اگر سفرتان را چند بار کنسل کرده باشید نیز حساب کاربریتان مسدود میشود که برای رفع مسدودی میتوانید با پشتیبانی ما به شماره 02141849000 تماس بگیرید.