مربی تناسب اندام

مربی تناسب اندام

Version 0.2.4
<10
Active installs
Health & Fitness
Category
692
KB
Size


آیا از چربی دور شکمتان خسته شده اید؟نشستن پشت میز کار بدون فعالیت بدنی باعت اضافه وزنتان شده؟وقت رفتن به باشگاه را ندارید؟کم کم دچار مشکلات تنفسی شده اید؟


پس راه حل مشکلتان اینجاست،شاید باورش سخت باشد اما فعالیت های کوچک مثل پیاده روی میتواند تغییرات قابل توجهی ایجاد کند البته در صورتی یه برنامه خاصی را دنبال کند.شما میتوانید تنها با سه روز در هفته پیاده روی، روزی حدود نیم ساعت، طی نه هفته از شر جربی های دور شکمتان خلاص بشیدو حداقل پنج کیلو وزنتان را پایین بیاورید ،مشکلات تنفسی خود را حل کنید و گنجایش ریه ها خود را افزایش دهید، در ضمن بدن شما در این وضعیت کاملا آماده شده و میتوانید هر ورزشی را به طور جدی تر دنبال کنید.


این برنامه شامل یه دروه تمرینی (پیاده روی) به مدت نه هفته میباشد که شما میتوانید در هر وقت آزادی که گیرتان می آید انجام دهید ،مثلا در مسیر رفتن به سرکارتان یا شب قبل از اینکه بخواهید بخوابید.از ویژگی های این برنامه میتوان به گرفتن وقت برای هر برنامه ،لرزش و تذکر بعد از اتمام هر تمرین و شروع تمرین بعد و... اشاره کرد.


موفق باشید!


logo-enamad logo-samandehi