نصب | +۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | کتابها و مطبوعات |
حجم | ۱۹ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ |
نصب | +۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | کتابها و مطبوعات |
حجم | ۱۹ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ |
پیشنهاد ما این است که هر ایرانی باید یک بار این کتاب را بخواند.
اما چرا؟
این کتااب با بیانی ساده و بسیار روان خواننده را کمک می کند شناخت بهتر و کاملتری از موقعیت خود در زندگی داشته و به آن ارزش و معنای تازهتری ببخشد.
در فصلهای اولین به بازگویی تغییراتی که در دنیا و ایران به وقوع پیوسته است میپردازد، در فصلهای بعد پاسخ برخی از عوامل بیکاری، تورم، سردرگمی و ناامیدی در جامعه را میتوان یافت و از زاویه دیگر چشماندازی را باز میکند که بسیار جذاب و راهگشاست و میتوان در تصمیم گیری های مهم مانند انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، برنامه ریزی آینده، سرمایه گذاری، کسب و کار و خانواده از آن بهره جست.
در بخشهای بعد کتاب به افشای جنبههای مختلف صنعتِ فروش مستقیم میپردازد، این مطالب سبب شده این کتاب به عنوان یک بسته اطلاعاتی کامل باشد به نحوی که تمام سوالات مربوط به چرایی و چگونگی، منافع فردی، ملی و دستاوردهای این صنعت را بطور کامل جواب میدهد.
همچنین این کتاب برای مدرسین و مشاوران این صنعت که تصمیم قطعی گرفتهاند تجارت خود را عملی کنند و به انجام برسانند گزینهای ضروری است تا مفاهیم را با عمق و کیفیت گستردهتری به مخاطب انتقال دهند و در تشریح کسب و کار خود به یک فوق حرفهای تبدیل شوند.