آموزش سیر تا پیاز جلوبندی خودرو

آموزش سیر تا پیاز جلوبندی خودرو

نسخهٔ v۱.۰
۵۰۰۰ تومان
نصب +۱۰۰
دسته‌بندی آموزش
حجم ۳ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
آموزش سیر تا پیاز جلوبندی خودرو

آموزش سیر تا پیاز جلوبندی خودرو

سها
نسخهٔ v۱.۰
۵۰۰۰ تومان
نصب +۱۰۰
دسته‌بندی آموزش
حجم ۳ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

قبل از هر چیز باید یه مقدار اطلاعات در موردِ قطعات جلوبندی رو یاد بگیریم تا قبل از تعمیر و تنظیم همه چیز رو خوب درک کنیم و موقع تنظیم کار اشتباه انجام ندیم چون جلوبندی از قسمتهای حساس ماشین هست که بی دقتی در تعمیر و تنظیمش ممکنه باعث خدای نکرده ضرر مالی و جانی بشه.


ایمیل توسعه دهنده


greenbeach0000@gmail.com


 


فنرها


بوش و سیبک


طبق‌ها


جلوبندی خودرو چگونه کار می کند؟


سیستم تعلیق مک فرسون


سیستم تعلیق دو جناغی


15 دلیل خرابی ولرزش ویک طرف کشیدن جلوبندی ماشین


لاستیک سایی در خودرو


تنظیم جلوبندی


روش عيب يابي كمك فنر خودرو


اهمیت ضربه گیرها در خودرو


زوایای فرمان   زوایای چرخ


روش عيب يابي كمك فنر خودرو


  هندسه فرمان


 


عیب یابی جلوبندی پراید


خودرو پراید که این روزها خودرو شماره یک بازار فروش ایران است، علاوه بر آنکه به نسبت دیگر خودروها هزینه نگهداری و تعمیر پایین‌تری دارد، ظرافت بیشتری نیز در قطعات آن دیده می‌شود که همین امر سبب شده عمر برخی قطعات آن طولانی نبوده و هرازگاهی نیاز به تعمیر و تعویض پیدا کنند.


 


زوایای چرخ جلو (زوایای فرمان :( الف: کستر  ب: کمبر  ج: کینگ پین  د : تواین و تواوت


فرمان های مکانیکی


  کار دستگاه  فرمان  هدایت  مطلوب  خودرو در  مسیر  دل خواه راننده  است  دستگاه  فرمان از سه قسمت اساسی تشکیل  شده است  الف : فلکه فرمان و مارپیچ ب: جعبه فرمان  ج: اهرم بندی  کار فلکه فرمان انتقال دادن نیروی دست راننده به  مارپیچ فرمان  است کار  جعبه فرمان  تبدیل گشتاوراست یعنی گشتاور کمی که راننده به فلکه وارد  می کند در جعبه فرمان به گشتاور زیادی که برای به حرکت دراوردن چرخهای جلو مورد  نیاز است  تبدیل  می شود در جعبه  فرمانهای مکانیکی تبدیل گشتاور فقط از نوع مکانیکی  است و نسبت بین  چرخ دندهای مارپیچ و تاج خروسی تعیین کننده ی میزان گشتاور تبدیل شده است.


سيستم فرمان برقي


با توجه به تعريف پروژه فرمان برقي به معرفي سيستم مذكور و مزاياي آن نسبت به سيستم هيدروليكي و نحوه عملكردش مي پردازيم. با در نظر گرفتن مزيت هاي سيستم فرمان برقي، احتمال دارد در آينده از آن به عنوان يكي از آپشن هاي خودروي S81  استفاده شود.


 


شاسی مونو کوک


بحث شتاب و کشش همانطور که گفته شد بسیار اهمیت دارد هر فردی از خودروی خور به اندازه ی قیمتی که داشته و بهایی که پرداخت کرده است انتظار کشش دارد.ائودی این نیاز مشتری های خود را کاملا متوجه شده و خودروهای خود را با شتاب بسیار خوبی روانه ی بازار کرد.دلیل اصلی شتاب و کشش محصولات ائودی موتور پر بازده در مقابل وزن کم انهاست.وزن کم محصولات ائودی مدیون شاسی های سبک وزن انهاست.


اولین کمپانی که توانست از المینیوم در ساخت یک شاسی خودرو استفاده کند ائودی بود.این کمپانی شاسی تمام المینیومی را ساخت که وزن بسیار کمتری نسبت به دیگر فلزات داشت و میتواند اثرات زیادی برحرکت خودرو بگذارد.

نظرات کاربران - ۹ رأی
۱.۹ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
Abolfazl Mashrebi
Abolfazl Mashrebi
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
مطالبش نسبتا خوبه ولی عکس دو سه تا اونم بی اهمیت بیشتر نداره ارزش نصب کردن نداره.
کاربر بی‌نام
کاربر بی‌نام
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
گول اینو نخورید بگید همه‌شون رو با عکس توضیح داده دوسه‌تاش فقط عکس‌دارن
Mehdi
Mehdi
۱۳۹۵/۰۳/۲۸
بسیار آموزنده بود واقعا ارزششو داشت با تشکر از برنامه نویس و بازار