خوبه، ولی جا داره کاملتر بشه، مثلا مانند برنامهٔ "پشتیبانی از تاریخچه را کپی کنید " که با یکبار لمس متن هم کپی گرفته میشه و هم همزمان بطور خودکار در محل مورد نظر جایگذاری میشه و نیازی به پیست کردن نیست. یک مورد دیگه اینکه که با اینکه نمایش دکمهٔ شنـاور رو فعال کردم ولی خودبخود محو میشه..
چلبی
۱۳۹۴/۰۴/۲۲
سلام. برنامه خوبیه. ولی دکمه شناورش خیلی بزرگه. اینطوری صفحه رو زیادی اشغال میکنه. درضمن دکمه های شناور به شکل دایره زیباتر هستن.