نصب | +۵۰۰ |
از ۴ رأی | ۲.۷ |
دستهبندی | شبکههای اجتماعی |
حجم | ۳۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ |
نصب | +۵۰۰ |
از ۴ رأی | ۲.۷ |
دستهبندی | شبکههای اجتماعی |
حجم | ۳۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ |
شبکه اجتماعی سازمانی همسو یک پرتال داخلی برای کارکنان با رویکرد نوین است. این شبکه میتواند برای تمامی کارکنان سازمان مورد استفاده قرار گیرد. در عین حال کاربرد آن برای کارکنان دانشی بیشتر است. همینطور این شبکه برای سایر پژوهشگران همکار با سازمان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
در این شبکه، افراد بر اساس تعاریف قبلی شامل مشخصات فردی، مشخصات سازمانی و پروتکلهای حریم شخصی و امنیت اطلاعات ثبت نام می شوند. پس از ثبت نام بر اساس پروتکلهای حریم شخصی ، امنیت اطلاعات و چارچوب قابلیتها، میتوانند از امکانات شبکه استفاده نمایند.
پودمان پیامرسان نیز برای استفاده عمومی همه پرسنل سازمان به عنوان پیامرسان داخلی ابزاری برای سهولت و امنیت ارتباطات سریع یک به یک یا گروهی در سازمان است.
این شبکه یک بستر تبادل اطلاعات و رویدادها مبتنی بر رسانه اجتماعی است. در این شبکه هر فرد یک پروفایل برای معرفی مشخصات فردی و سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی خود دارد. افراد عضو شبکه از این پروفایل برای جستجوی افراد مرتبط یا دارای دانش و تجربه در زمینهای مشخص استفاده مینمایند.
در این شبکه افراد میتوانند به عنوان یک پست سریع اعلام کنند که در حال حاضر در حال انجام چه کاری هستند. این پست بین دیگران در زمان صفر منتشر میشود و آنها می توانند ایده، نظر، مشورت، تجربیات یا منابع مفید خود را سریعا در اختیار فرد منتشر کننده قرار دهند.
در سیستم امکان تعریف اجتماعهایی به عنوان پروژه، انجمنهای دانایی، واحدهای تحقیقاتی و انتشارات علمی وجود دارد تا افراد علاقمند یا موظف در آنها عضو شده و رویدادها، اطلاعات، تجربیات و دانش مرتبط را در محل صحیح منتشر نمایند. این اجتماعات امکان تعریف دقیق سطوح محرمانگی اطلاعات را دارا میباشد و می توان سطح دسترسی اطلاعات را به صورت عمومی یا اختصاصی یا خیلی محرمانه تعریف کرد.
این شبکه تعاملی امکان انتشار گزارشات مختلف را به کاربران میدهد. کاربران میتوانند گزارشات خود اعم از مقاله، بخشنامه، عملکرد، صورتجلسه، ایده، تجربه، دستورالعمل، درس آموخته شده و حتی توصیههای سلامتی را برای استفاده همکاران منتشر کنند. فایلهای مورد نیاز را پیوست نمایند و به روی نوشته خود دستهبندی مورد نیاز را ثبت نمایند تا به شکل کارآمدتری مورد استفاده و جستجو قرار گیرد. کاربران هنگام ارسال گزارشات می توانند تعیین کنند چه سطحی از محرمانگی باید رعایت شود و چه گروهی از کاربران میتوانند گزارش را ملاحظه نمایند.