نصب | +۵۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۴۸ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ |
نصب | +۵۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۴۸ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ |
باشگاه مشتریان تارگت به فروشگاههای فیزیکی این امکان را میدهد تا باشگاه مشتریان خود را بهراحتی ایجاد کنند. با استفاده از دستگاه پوز تارگت، اطلاعات خرید مشتریان جمعآوری میشود و بهاینترتیب، فروشگاه میتواند ارتباط خود را با مشتریان تقویت کرده و وفاداری آنها را جلب کند. این فرآیند در نهایت منجر به افزایش فروش فروشگاه خواهد شد.
در سیستم تارگت، از کارت بانکی مشتری به عنوان کارت شناسایی استفاده میشود. مشتریان تنها کافی است پس از خرید، با استفاده از کارت بانکی خود و وارد کردن شماره موبایل در دستگاه پوز، اطلاعات خود را ثبت کنند.
فروشگاهها میتوانند با تعریف برنامههای وفاداری متناسب با نیاز خود، بهطور خودکار به مشتریان تخفیفهایی برای خریدهای بعدی ارائه دهند. مشتریان با افزایش تعداد خریدها یا حجم مبلغ هر خرید، از تخفیفهای ویژه بهرهمند شده و میتوانند در خریدهای آینده از آنها استفاده کنند.
از طریق اپلیکیشن تارگت، فروشگاهها میتوانند بهسادگی تراکنشها و پروفایل هر مشتری را مشاهده کرده و برنامههای وفاداری خود را تعریف و ویرایش کنند.
برخی از قابلیتها و ابزارهای تارگت:
• برنامه وفاداری پاداش برای خریدهای بیشتر
• برنامه وفاداری تخفیف به ازای هر خرید
• برنامه وفاداری تبریک یا تخفیف تولد
• ابزار ارسال پیام گروهی
• ابزار خوشآمدگویی
• ابزار کارت ویزیت دیجیتال
• ابزار نظرسنجی
• برچسبگذاری مشتریان
• امکان دریافت شماره موبایل مشتریان بالقوه
با گذشت زمان و براساس نیاز کاربران، قابلیتهای جدیدی به این سیستم اضافه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار میگیرد.