دفتر کاری و مدیریت نوبت های خود را به "دفتر" بسپارید!
اپلیکیشن "دفتر" با هدف ایجاد بستری مدرن، بهروز و سریع برای نوبت دهی و تنظیم وقت ملاقات بین صاحبان خدمات و مشتریان آنها راهاندازی شده و روز به روز تلاش خواهد کرد تا تجربه کاربران از این تعامل دو طرفه را بهبود بخشد.
نوبت دهی آنلاین برای روزها و ماه های آینده
یادآوری مستمر زمان نوبت به مشتری
تعیین روزها و ساعات کاری در تقویم
فراخوانی منظم مراجعین (حتی برای مشتریان بدون اینترنت)
دستیار قوی برای منشی ها و مدیر برنامه ها
نیاز کمتر به سالن و صندلی انتظار
رفع شلوغی و تراکم مشتری
تکریم مشتری
چت خصوصی با مشتری
مدیریت مالی
امکان ارائه چند خدمت با یک حساب کاربری
اخذ نوبت آنلاین برای روزها و ماه های آینده
یادآوری مستمر نوبت ها حتی بدون نیاز به اینترنت
مدیریت دقیق زمان در هنگام مراجعه به خدمات پر مشتری
حضور به موقع در محل
خدمات موجود در "دفتر" منظم و خلوت هستند
پرداخت آنلاین هزینهها
استرداد وجه در صورت لغو نوبت
موجودی حساب
-موجودی حساب کاربران ، مانند یک کیف پول عمل میکند و خدمات که قصد نوبت دهی دارن و هزینه نوبت را کاربر به صورت آنلاین پرداخت میکند ، مبلغ مودر نظر در این بخش جمع آوری و به صورت دوره ای به شماره شبا فرد در هنگام ثبت خدمت درج کرده ، واریز خواهد شد . همچنین جهت بازاریایی و معرفی دیگران به نصب اپ هزینه جزئی به این کیف پول بابت معرفی در نظر گرفته خواهد شد .