میشع یکی بگه چرا وقتی برا ساعت 5 تنظیم میکنم ساعت 6 یا 6ونیم زنگ میخوره؟؟! 😐
حسن بهرامی نژاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
صداهای بلندش برای بیدار شدن خیلی خوبه اما یک مشکلی که داره اینه که اگه برای یه ساعتی تنظیمش کردی، بعد از اون تنظیم برش داشتی، باز همون ساعت زنگ میخوره به همین خاطر من چندبار برای لغو آلارم مجبور شدم حذفش کنم و دوباره نصب کنم اگه این اصلاح بشه خیلی خوب میشه با اگه راهی برای حل این مسئله هست بگید
باران
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
سلام برنامه ساده و روانی هستش با سه حالت پیشفرض و لرزش و حل مسایل ریاضی برای بیدار کردن فقط ایرادی که داره این هست که هنگام بیدار باش و زنگ خوردن هشدار بر روی صفحه گوشی نمایش نمیده بصورت تمام صفحه